مدیر آموزشگاه دخترانه شایستگان:

همدلی و همیاری کودکان فلسطینی، وظیفه تمام دانش‌آموزان است

ملارد (پانا) - مدیر آموزشگاه دخترانه شایستگان ملارد، همزمان با برگزاری پویش طوفان آب در مدارس سراسر کشور، همدردی و همیاری کودکان فلسطینی را یکی از وظایف مهم تمام دانش‌آموزان دانست‌‌.

کد مطلب: ۱۴۱۳۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
همدلی و همیاری کودکان فلسطینی، وظیفه تمام دانش‌آموزان است

وحیده میر‌ترابی، مدیر آموزشگاه شایستگان ملارد در مراسم آغازین و برنامه پویش طوفان‌آب خطاب به دانش‌آموزان در رابطه با اهمیت همدلی و همیاری با کودکان فلسطینی بیان کرد: امروزه یکی از وظایف مهم دانش‌آموزان کشور ایران، کمک به کودکان و نوجوانان فلسطینی است، زیرا آن‌ها نیز همانند تمام دانش‌آموزان دنیا، حق تحصیل و حیات دارند.

میرترابی در‌ خصوص فواید برگزاری پویش طوفان آب در مدارس، تصریح کرد: با برگزاری پویش طوفان آب در مدارس، می‌توانیم گامی بزرگ در جهت همدلی و کمک به دانش‌آموزان فلسطین برداریم، زیرا کودکان و مردم مظلوم فلسطین در این موقعیت به همدلی و یاری ما نیاز دارند و با همیاری و کمک ما می‌توانند با انگیزه بیشتری با ظلم و ستم دشمنان مبارزه کنند.

مدیر آموزشگاه شایستگان ملارد تأکید کرد: دانش‌آموزان ایرانی بعد از نواختن زنگ حمایت از فلسطین، این‌بار با کشیدن نقاشی، دلنوشته، و همخوانی سرود و طوفان آب، حمایت خود را از کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی اعلام کردند و با طوفان آب نشان دادند که همواره همدل و همیار کودکان و مردم فلسطین هستند. دانش‌آموزان با کمک‌های کوچک خود در مدارس می‌توانند حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین اعلام کنند و نشان دهند که بعد از سال‌ها، هنوز پیرو مکتب امام‌حسین(ع) هستند که با یاران با وفای خود با ظلم و ستم مبارزه می‌کردند و نقش برجسته‌ای از قیام خود در تاریخ اسلام به جا گذاشتند.

میرترابی در پایان افزود: رژیم صهیونیستی با ظلم و ستم به کودکان فلسطینی آن‌ها را از استفاده آب محروم کرده است. با برگزاری پویش طوفان آب در مدارس سراسر کشور نشان دادیم که ما همواره با ظلم و ستم مقابله می‌کنیم و هیچ‌گاه تسلیم نخواهیم شد. در پویش طوفان آب هر یک از دانش‌آموزان با بطری‌های آب معدنی و دلنوشته‌های زیبا، باری دیگر همدلی و همیاری خود را به کودکان و مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار