مدیر کل ستاد احرایی فرمان امام خمینی( ره ) خراسان جنوبی اعلام کرد؛

خدمات 3 هزار میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی و مدیر کل ستاد احرایی فرمان امام خمینی( ره ) در استان به منظور بررسی اقدامات مشترک ویژه اهالی رسانه دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۴۰۷۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمات 3 هزار میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی

در این جلسه سیدمجتبی موسوی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی به تشریح بخشی ازاقدامات و خدمات این مجموعه در استان پرداخت و گفت: حدود سه هزار میلیارد تومان تاکنون در خراسان جنوبی خدمات ارایه کرده است و در بخش تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال نیز از سال ۹۷ تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان در استان پرداخت شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی همچنین گفت: تلاش می شود تا امسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خُرد در استان پرداخت کنیم و این تسهیلات توسط ۳۰ تسهیل گر و مجری در هر شهرستان پرداخت می شود.

موسوی ادامه داد: در زمینه خدمات عام المنفعه نیز بیش از ۱۵۰ مدرسه در استان احداث کرده ایم و از سال گذشته تاکنون نیز دو خوابگاه دانشجویی در استان افتتاح شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، ساخت خانه عالم، بیمارستان ، احداث ۱۴ درمانگاه، آب رسانی به ۱۶۰ روستا و تحت پوشش قرار دادن ۲ هزار یتیم را از دیگر خدمات این ستاد در استان بر شمرد.

موسوی با اشاره به این که حدود ۳۰ هزار نفر در خراسان جنوبی متقاضی کار هستند، افزود: این امکان وجود دارد که در یک برنامه سه یا ۴ ساله شاهد کم شدن میزان بیکاری در استان باشیم و این موضوع در تفاهم نامه ای با استانداری خراسان جنوبی در حال پیگیری می باشد تا با ایجاد اشتغال در زمینه هایی مانند صنایع، معادن،فولاد، کشاورزی و ... استان بدون بیکار محقق شود.

در ادامه "محمود حیدری" مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: مشکلات اقتصادی درسال های اخیر دامن‌گیر رسانه های استان نیز شده است و متاسفانه خروجی نیروی انسانی با تجربه از حوزه رسانه های استان رو به افزایش است.

وی با اشاره به تعدیل نیرو در بسیاری از مطبوعات و خبرگزاریهای استان خراسان جنوبی افزود: برای تحقق جهاد تبین و انعکاس دستاوردهای نظام باید برای حفظ نیروهای با تجربه این حوزه برنامه ریزی شود.

وی حمایت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و اجرای برنامه های مشترک برای حمایت از اصحاب رسانه را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار