معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان:

آموزش و پرورش استان اصفهان آماده همکاری با مجموعه‌های صاحب ایده‌ است

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت آموزش و پرورش آماده هم‌فکری و همکاری با تمام نهادها و مجموعه‌هایی است که صاحب ایده هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۳۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان اصفهان آماده همکاری با مجموعه‌های صاحب ایده‌ است

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: سال گذشته مشکلاتی پیش آمد و دشمن دانش‌آموزان ما را در جنگ ترکیبی هدف قرار داد.

وی افزود: بخشی از این مسئله، به دلیل تعطیلی مدارس در اثر همه‌گیری کرونا و غیرحضوری شدن فعالیت‌ها بود و پس از آن نیز، گروه‌های مختلفی احساس تکلیف کردند و به کمک آموزش و پرورش آمدند که ساماندهی آن‌ها نیز مدتی زمان برد و در نهایت توانستیم این فعالیت‌ها را هماهنگ کنیم.

نم‌نبات با بیان این‌که سه گروه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا مخاطبان آموزش و پرورش هستند بیان کرد: در تابستان سال گذشته، دوره آموزشی سنگر برای همکاران فرهنگی در ۴۱ ناحیه و منطقه آموزش و پرورش برگزار شد و طرح صدف نیز در همین راستا و برای دانش‌آموزان اجرا شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌های امسال، برگزاری جلسات آموزشی برای اولیا را نیز پیش‌بینی کرده‌ایم و پیگیری خواهیم کرد و همچنین، طرح ثاقب با هدف آشناسازی دانش‌آموزان با شبهات و پاسخ آن‌ها برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: در تابستان سال جاری، طرح سفیران تربیت با هدف آموزش مربیان و معاونان پرورشی مدارس دولتی و غیردولتی سراسر استان اصفهان برگزار شد که در نوع خود، دوره‌ای بی‌سابقه و به تعبیر شرکت‌کنندگان مفید بوده است.

نم‌نبات با اشاره به تقویت فعالیت‌های تابستانه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سال جاری، ابراز کرد: در طرح شهید بهشتی مدارس را برای فعالیت‌های فرهنگی و اوقات فراغت در اختیار مجموعه‌های فرهنگی قرار دادیم که به ایجاد فرصت‌های تازه برای غنی‌سازی اوقات فراغت کمک کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به وظایف دیگر دستگاه‌ها در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش آماده هم‌فکری و همکاری با تمام نهادها و مجموعه‌هایی است که صاحب ایده هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار