فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش رودهن:

دیدار با آزادگان بخش رودهن به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

رودهن (پانا) - فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی بن‌ابیطالب رودهن از دیدار با تعدادی از آزادگان بخش رودهن به همراه رئیس و معاون بنیاد شهید شهرستان دماوند، به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان به کشور، در راستای حفظ و تکریم مقام آنان و قداست ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با آزادگان بخش رودهن به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی؛ سرگرد پاسدار پیمان زینلی‌زاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) رودهن و فاطمه صدیفی رئیس و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند با خانواده جانبازان و ایثارگران بخش رودهن دیدار و از ایشان تجلیل کردند.

سرگرد پاسدار پیمان زینلی‌زاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابیطالب رودهن پیرامون این دیدار، گفت: آزادگان، نام‌شان در بالاترین جایگاه آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه بوده و خواهد بود، آنان سرمایه‌های عزت و افتخار انقلاب ما هستند و احترام و قداست این عزیزان تکلیف حقیقی ملیت و وجدان انقلابی تمام ایرانیان است، برما واجب است که این یادگاران ایران را از دوران حماسه، ایثار و فداکاری قدر بدانیم چرا که این قدرشناسی و احترام کوچک ترین اقدام برای سپاس‌هایی است که این عزیزان لیاقت و شایستگی آن را دارند.

وی افزود: در راستای تکریم‌ مقام آزادگان ما بر خود وظیفه دانستیم که دیداری دوستانه با تعدادی از این آزادگان در رودهن داشته باشیم ضمن اینکه این دیدار با همراهی رئیس بنیاد شهید شهرستان دماوند و معاون این بنیاد نیز انجام شد. فرهنگ قدرشناسی و احترام به شهدا، ایثارگران و آزادگان در کشور ما بخصوص در میان نسل نوجوان و جوان باید نهادینه شود، حماسه آفرینی‌ها شرح و بسط داده شود تا معرفت و تعهد ایجاد شود، نوجوان و جوان ما وقتی نام مبارک آزادگان را می‌شنود وجدان و غرور ملی‌شان بیدار شود.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار