امام جمعه رودهن:

سهم دشمنان همیشه از توطئه علیه امنیت کشور، شکست، ناتوانی و ذلت است

رودهن(پانا)- امام‌جمعه رودهن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، سهم دشمنان از توطئه علیه امنیت کشور ایران و خدشه‌دار کردن آن را شکست، ناتوانی و ذلت برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سهم دشمنان  همیشه از توطئه علیه امنیت کشور، شکست، ناتوانی و ذلت است

حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در خطبه‌های نمازجمعه این هفته عنوان کرد: برخی تصورشان این است که علم‌آموزی فقط مخصوص دوران مدرسه و دانشگاه است و دیگر مسئولیتی نسبت به علم‌آموزی ندارند، در صورتی که وجود مبارک پیامبر (ص) این حدیث معروف را که جناب فردوسی علیه رحمه هم به شعر درآورده است «ز گهواره تا گور دانش بجوی».کتاب خواندن بر پرورش فکر و اندیشه و تقویت ایمان ما تاثیر بسیاری دارد.

وی افزود: عنایت خاص و دست‌گیری ویژه خدا از آن اهل ایمان و کار درستان خواهد بود. پاداش الهی با بهره‌مندی از ایمان و عمل صالح به دست می آید.حقیقت شکرگذاری از نعمت خدا این است که آن نعمتی که خداوند داده است را در مسیر معصیت و گناه بکار نبریم، غرب و رژیم صهیونیستی و داعش به عنوان عامل میدانی جنایت شاهچراغ، از این گونه اقدامات تروریستی اهدافی را دنبال می‌کنند.

حسینی در توضیحات بیشتر عنوان کرد: یکی از این اهداف ایجاد تنش بین مردم ایران و مهاجران است، هدف دیگر آنها استفاده از افراد مذهبی برای تنش بین فرهنگ و مذاهب است،انتخاب شهر شیراز برای این عملیات تروریستی به این جهت است که استان فارس و شهر شیراز اقوام مختلفی از شیعه و سنی و مذاهب دیگر و ادیان دیگر زرتشتیان و غیره در آنجا زندگی می‌کنند،هدف دیگر آنها ضربه و آسیب به امنیت ملی کشور است. بدون تردید یکی از توفیقات بزرگ نظام بحث امنیت کشور و تامین امنیت است.

امام جمعه رودهن، در ادامه مطرح کرد: با این اقدامات می‌خواهند وجهه‌ دولت و نظام را در تامین امنیت خدشه‌دار کنند و اینطور وانمود کنند که نظام و دولت توان تامین امنیت مردم را ندارند.این عملیات تروریستی گرچه ناتوان ماند اما در خودش درس‌ها و عبرت‌هایی را دارد،اولا قهرمان اصلی این واقعه نیروهای امنیتی داخل حرم هستند که با چابکی جلوی این اقدام تروریستی را گرفتند.تقدیر و تشکر ویژه ما از آن نیروی مومن خدماتی و بسیجی است که بدون هیچ وسیله ای و با دست خالی بدون توجه با اینکه چه خواهد شد جان خود را به خطر انداخت.

حسینی همچنین اذعان کرد: بدون تردید این دفعه هم سهم دشمنان این مرز و بوم چیزی جز شکست و ناتوانی نخواهد بود.همه ما باید برای رونق مساجد و تقویت مساجد کمک کنیم مردم عزیز ما با حضور پرشور و باشکوه‌شان در مساجد و هر کس در فراخور توانش با حمایت مالی و عمرانی از مساجد به رونق مساجد کمک کند،مسئولین عزیز و متولیان فرهنگی هم با انجام وظایف و تعهدات نسبت به برنامه های فرهنگی و فراهم کردن زیرساخت های فرهنگی باید پای کار مسجد باشند. امور مساجد در شهرستان و بخشدار محترم، دهیاران محترم گزارشی از عملکردشان در این زمینه به مردم عزیز ما ارائه دهند.

وی تصریح کرد: در شهر رودهن شهردار محترم رودهن و مجموعه معاونت عمرانی شهرداری اقداماتی را برای مساجد شهر از جمله تکمیل بخشی از فضای مسجد جامع انجام داده‌اند که از زحماتشان قدر شناسی می‌کنیم.جامعه پزشکی ما جامعه‌ای متعهد با ایمان و دلسوز و دغدغه‌مند است. نمونه ایثارگری آنها را در بحران کرونا شاهد بودیم که برای تامین سلامت مردم، سلامت خودشان را به خطر انداختند،جایگاه والای جامعه پزشکی اقتضا می‌کند که برای صیانت از این جایگاه نگاه کاسبی معابانه و اقتصادی به درمان بیماران نداشته باشند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: به نوبه خودمان از زحمات و مجاهدت‌های دولت مردان، رئیس محترم دولت، استاندار محترم، فرماندار عزیزمان، بخشداران و دهیاران و مجموعه کارکنان دولت در سطح شهرستان و بخش رودهن قدرشناسی می‌کنیم.

خبرنگار: نازنین سعیدی نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار