رابط خبری پانا ناحیه یک بهارستان خبر داد:

اجرای مانور خبرنگاری برای افزایش سرعت عمل دانش‌آموز خبرنگاران در ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- رابط خبری پانا ناحیه یک بهارستان، از اجرای مانور خبرنگاری در بازه زمانی معین، برای افزایش سرعت عمل خبرنگاران جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مانور خبرنگاری برای افزایش سرعت عمل دانش‌آموز خبرنگاران در ناحیه یک بهارستان

به منظور افزایش سرعت عمل خبرنگاران جدید و آشنایی بیشتر آنان با واحد‌های اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، مانور خبرنگاری توسط خبرنگاران پانا با حضور رضا نیک‌جوی رابط خبری پانا در واحدهای گزینش، متوسطه دوم و تربیت بدنی اجرا شد.

رضا نیک‌جوی رابط خبری پانا ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به افزایش سرعت عمل خبرنگاران در این مانور، اظهار کرد: مانور خبرنگاری با هدف بهبود کیفیت در تهیه خبر و نوع گزارش‌نویسی خبرنگاران منطقه برگزار شد؛ به بیان دیگر، این مانور به منظور آشنایی خبرنگاران جدیدالورود با نوع نگارش خبر، افزایش سرعت عمل و تهیه گزارشات متفاوت از واحد‌های مختلف اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، اجرا شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به چگونگی اجرای این مانور، افزود: در این مانور، خبرنگاران پانا به سه گروه تقسیم شده و هر کدام از این گروه‌ها به همراه سرگروه خود به هریک از واحد‌های گزینش، متوسطه دوم و تربیت بدنی مراجعه کرده و مشغول مصاحبه شدند و هر کدام از این واحد‌ها از پیشرفت‌ها، شکست‌ها و اقدامات یک ساله خود، سخن گفتند.

نیک‌جوی در پایان ضمن اشاره به ملزومات نگارش متن خبر، خاطرنشان کرد: در حرفه خبرنگاری، نگارش متن اخبار به سرعت عمل و تیزبینی فرد نیازمند است؛ به همین منظور این مانور در طول بازه زمانی معین و به صورت فوری برگزار شد تا موجب افزایش سرعت عمل خبرنگاران جدید در تهیه خبر و افزایش قدرت راهبردی سرگروه‌ها شود؛ همچنین این مانور علاوه بر افزایش سرعت عمل سبب افزایش کیفیت و آمار اخبار نیز، خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار