با حضور اعضای شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران برگزار شد؛

مراسم اختتامیه اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران/فیلم

تهران(پانا)-اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران ویژه دانش‌آموزان پسر، شامگاه امروز با حضور اعضای شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش این استان به ایستگاه پایانی رسید.

کد مطلب: ۱۳۸۸۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران/فیلم

مراسم اختتامیه اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران ویژه دانش‌آموزان پسر، شامگاه امروز با حضور اعضای شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران به ریاست مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در مراسم اختتامیه اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز، از عوامل و متولیان برگزاری این اردوهای استانی تشکر و قدردانی کرد و ضمن بیان اینکه این رویداد، آغاز یک مسیر تربیتی است، به دانش‌آموزان نوید داد که این اردوهای دانش‌آموزی در آینده نیز مستمر خواهند بود.

در این مراسم، یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های استان تهران، یافته‌های تربیتی خود را از این اردوی سه روزه، در قالب یک رزمایش همگانی در معرض بازدید مسئولین مدعو قرار دادند؛ اجاق‌های صحرایی، جهت‌یابی و قبله‌یابی، آموزش خبرنگاری و سوادفضای مجازی، اسکان در طبیعت و چادرزنی، هویت تشکیلاتی و نظام جمع، امداد و نجات و کمک‌های اولیه از سرفصل‌های آموزشی اردوهای استانی سازمان دانش‌آموزی بودند که در این مراسم توسط یاورمربیان پیشتاز به صورت رزمایش به اجرا درآمدند.

به گفته مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران این اردوهای استانی قرار است بعد از دهه اول محرم، ویژه دانش‌آموزان پیشتاز دختر در قالب دو اردوی سه روزه برگزار شود.

شایان ذکر است که در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این اردوهای استانی، نشست فصلی اعضای شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش این استان برگزار شد که در نتیجه آن، دستورجلساتی به جهت پیشبرد اهداف تربیتی سازمان دانش‌آموزی به تصویب رسیدند.

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار