مدیر پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان:

تربیت حس مسئولیت‌پذیری بزرگترین دستاورد جشنواره تدریس برتر است

زنجان (پانا) - مدیر پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان گفت پرورش احساس مسئولیت بزرگترین دستاورد جشنواره تدریس برتر برای دانشجومعلمان بود تا بتوانند با ساده‌ترین دست‌سازه‌ها و ابزارها بهترین تدریس‌ها را در کلاس ارئه دهند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تربیت حس مسئولیت‌پذیری بزرگترین دستاورد جشنواره تدریس برتر است

فرزانه الله وردی در مراسم اختتامیه جشنواره تدریس برتر با بیان اینکه پس از یک دهه وقفه جشنواره به میزبانی استان زنجان برگزار شد، گفت: پس از تلاش‌های مستمر همکاران، داوران و دانشجومعلمان امشب مراسم اختتامیه جشنواره با معرفی نفرات برگزیده رشته ها برگزار می‌شود.

الله وردی دستاوردهای جشنواره تدریس را بسیار با اهمیت دانست و افزود: احساس مسئولیت بزرگترین خروجی بود که دانشجومعلمان امروز آن را تمرین کردند.

وی ادامه داد: دانشجو معلمان امروز نشان دادند که می‌توان با ابزارها و دست سازه های بسیار ساده در کلاس درس کارهای بزرگ انجام داد.

مدیر پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان نسل جدید را بسیار دقیق و حساس ارزیابی کرد و گفت: ما معلمان با انسان‌هایی مواجه هستیم که در کلاس هر لحظه از رفتار، کنش‌ها و روش‌های تدریس ما را ارزیابی می‌کنند که این وظیفه معلم در کلاس را سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره به ما یادآور شد که می‌توان با کمترین امکانات و تکیه بر نیروی کارآمد کارهای بزرگ و ارزشمندی صورت داد.

الله وردی در انتها از عوامل برگزاری جشنواره در پردیس‌های الزهرا و شهید بهشتی زنجان در اجرای مطلوب جشنواره برتر تدریس تشکر کرد و گفت: تلاش‌های دو پردیس شعار "زنجان میزبان مهربانی است" را تحقق بخشید.

گفتنی است مرحله کشوری جشنواره تدریس برتر دانشگاه فرهنگیان از ۲۴ لغایت ۲۷ تیرماه به میزبانی استان زنجان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار