مدیرکل اداره فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش؛

الفتا یک نمایشگاه مینیاتوری از کل کشور است

تهران(پانا) - مدیرکل اداره فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اجرا سازی سند تحویل بنیادین؛ نمایشگاه بین‌المللی الف تا را نمایشگاهی مینیاتوری و متشکل از تمام کشور دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۶۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
الفتا یک نمایشگاه مینیاتوری از کل کشور است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی، مدیرکل اداره فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا عنوان کرد: سند تحول بنیادین اصلی ترین خواسته نظام از وزارت آموزش و پرورش است و ما باید موقعیتی را جهت تجربه گردانی برای نظام تربیتی کشور فراهم کنیم تا سایر اجزای آموزش و پرورش با حضور در این نمایشگاه با نوآوری ها آشنا و آنهارا در مناطق و مدارس خود اجرایی کنند.

وی در ادامه افزود: الفتا به نوعی یک نمایشگاه مینیاتوری از تمام کشور است که افرادی از شهر ها و استان های مختلف و با ایده های درخشان در این نمایشگاه حاضر شده و فعالیت می کنند.

پورثانی درباره نقاط مثبت این نمایشگاه اظهار کرد: دختران و پسران دانش‌آموز بسیار خوب توانسته اند با ادراکی قوی، مدرسه خود را به نمایش بگذارند و همچنین حضور مدارس دولتی در این نمایشگاه بیانگر آن است که مدارسی که شهریه و درآمد زیادی ندارند با ابداعات خود نشان دادند که خلق نوآوری در شرایط متوسط نیز شکل می گیرد.

محمدحسین پورثانی در پایان عنوان کرد: نمایشگاه الف‌تا یک شروع عالی برای اجرایی سازی سند تحول بنیادین است که قطعا بزودی بصورت استانی و حتی منطقه ای نیز برگزار خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز؛ محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار