بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی نیشابور، در پی هتک حرمت قرآن کریم

نیشابور (پانا) - شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی نیشابور، در پی اقدامات شیطانی اخیر در هتک حرمت به ساحت مقدس و نورانی قرآن کریم، دولت سوئد را به شدت محکوم و در همین راستا، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی نیشابور، در پی هتک حرمت قرآن کریم

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛

«یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل ( و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند، کامل و محفوظ خواهد داشت. (سوره صف، آیه ٨)

هنوز هم می توان بعداز گذشت ١۴ قرن و در میان انسان هایی با شعار آزادی بیان و روشنفکری، جولان جنون و سفاهت و جهالت را دید. چرا که تنها تاریک اندیشانی کوته نِگر، حریم حرمت دین می شکنند و با تعرض به ساحت مقدسات، طرحی از ننگ و لعن را بر چهره تاریخ و روزگار می نشانند.

اما با وجود جنایات ننگ طلبانه مدعیان تمدن و غرب زدگان، ندای معارف و معرفت ایزد منان و تابش پر فروغ کلام نورانی الهی دل های رنجیده از حکومت های طاغوتی بیشتری را شیدای خود می کند و جمعیت روزافزون مسلمانان خاری‌ست که در چشم دشمن رفته و تاریک خانه ها و افکار نحله های شیطانی و توطئه های صهیونیسم بین الملل را به چالش کشیده است.

آنچه که بر روشن دلانِ روشن فکر پوشیده نیست، این است که جهل بیماری‌ است که آدم‌ها را لایق خفت می کند و این اقدام نظام فطرت ستیز غرب، نشانگری از جهل آنان است. چرا که عمل شنیع آنها، نه تنها جامعه اسلامی را زمین نزد، بلکه نقاب دلقک وار صلح طلبانه آنان را درهم شکست و باعث آگاهی روزافزون مسلمان و غیرمسلمانِ مصلح شد.

تشکل های دانش آموزی نیشابور، اهانت به قرآن کریم را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، منجی بشریت، تسلیت عرض نموده و با ابراز انزجار از هتک حرمت به قرآن کریم اعلام می نماید که تاریخ اسلام با روشنگری هایی به ما نشان می دهد که این عمروعاص های دوران شمع ظلمشان رو به خاموشی‌ است. به همین دلیل است که بیشتر شعله می کشد اما ما با توسل به خداوندگار و منجی حق، از تمامی مسئولین و مردم حق طلب خواستاریم، هرگونه اقدام لازم در جهت مواجه با این امر سخیف و هتاکی را اتخاذ و نتایج را به اطلاع جامعه مردم ایران برسانند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار