معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری نشست بصیرتی و تربیتی فرهنگیان ملارد در مسجد جمکران

ملارد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری نشست بصیرتی و تربیتی فرهنگیان ملارد در مسجد جمکران با هدف ارتقاء مهارت‌های تربیتی آنان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست بصیرتی و تربیتی فرهنگیان ملارد در مسجد جمکران

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: نشست بصیرتی و تربیتی معاونین و مربیان پرورشی و فعالین تربیتی آموزش و پرورش شهرستان ملارد در مسجد جمکران برگزار شد.

وی ادامه داد: به مناسبت دهه ولایت و امامت به همت معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان ملارد، تعدادی از بسیجیان فرهنگی و فعالین تربیتی در اردوی معرفتی و تربیتی یک روزهٔ قم و جمکران با هدف ارتقاء مهارت‌های تربیتی دانش‌‌‌آموزان شرکت کردند.

حضرتقلی افزود: در این اردو علاوه بر زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و حضور در جمع عاشقان امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و قرائت دعای توسل، بیش از هفتاد نفر از فرهنگیان در نشست بصیرتی و تربیتی که برای آنان، طراحی شده بود حضور پیدا کردند.

در حاشیه این اردو، همکاران فرهنگی از مجتمع فرهنگی و آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) واقع در جوار مسجد جمکران بازدید کردند و در قالب فضای اردویی بر اطلاعات تربیتی آنان افزوده شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار