تجلیل از فرهنگیان سادات آموزش و پرورش ملارد

ملارد (پانا) - همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیرخم ، با هدف ادای احترام به امیرالمومنین علی علیه السلام و مقام ولایت، از سادات شاغل در اداره آموزش و پرورش ملارد تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فرهنگیان سادات آموزش و پرورش ملارد

به مناسبت دهه ولایت و فرا رسیدن عید سعید غدیر، به همت معاونت پشتیبانی، پژوهش و توسعه مدیریت از سادات شاغل در آموزش و پرورش ملارد تجلیل شد.

در این مراسم، سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد، ضمن بیان نکات ارزنده‌ای از فضائل اخلاقی امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) اظهار کرد: واقعه غدیر یکی از مناسبت‌های بزرگ دینی و اساسی‌ترین رویداد تاریخ اسلام است و گرامیداشت سادات، نماد ابراز ارادت به ساحت مقدس و منور امیرالمومنین(ع) و مقام ولایت است.

وی ادامه داد: واقعه غدیر یک مکتب انسان‌ساز است که آرمان‌های انسانی بخوبی در آن تبلور یافته است و راه هدایت از گمراهی را مشخص کرده است. غدیر، یکی از بزرگترین وقایع تاریخ جهان است که تا قیامت مسیر خوشبختی و سعادت انسان‌ها را تعیین کرده است.

این مقام مسئول افزود: آنچه از غدیر برای ما اهمیت دارد، آموزه‌ها و فرهنگ غدیر است و اینکه چه درسی بگیریم تا بتوانیم الگو شویم لذا می‌توان با رفتار و کردار و گفتار خود، فرهنگ غدیر را معرفی کرد. بی شک، آموزه‌ها و درس‌های غدیر برای جامعه بشری کاربرد گسترده ای دارد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار