امام‌جمعه موقت شهرستان‌ ورامین:

ماجرای اهانت کفار به قرآن مجید از سر استیصال و درماندگی آنان است

ورامین (پانا) - امام جمعه موقت شهرستان ورامین عنوان‌کرد، ماجرای اهانت کفار به قرآن مجید از سر استیصال و درماندگی آنان است که نمی‌توانند نور و عظمت قرآن را ببینند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای اهانت کفار به قرآن مجید از سر استیصال و درماندگی آنان است

حجت الاسلام والمسلمین حسین قدوسی خطیب نماز جمعه شهرستان ورامین در مورد ضرورت رعایت حقوق‌بشر گفت: آیا کشتن یک امام جمعه یک پیرمرد زاهد آیت الله صدوقی در محراب حقوق بشر حساب میشود یا بمباران شیمیایی سردشت یا شهادت دکتر بهشتی و یارانش و ... آیا این گرگها نباید به دنیا شناسانده شوند، این گرگ ها می‌خواهند بر مقدرات جهان حاکم شوند. البته سلحشوران ایران در مقابل خونین پنجه این گرگ‌ها ایستاده است.

قدوسی در رابطه با حجاب اظهار کرد: مسئولین باید به ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه رسیدگی‌کنند و قانون‌شرع، قانون خدا و احکام الهی اجرا گردد. زیبنده نیست بعد از چهل و چهار سال جمهوری‌اسلامی و این‌همه شهید در راه دین و ناموس اجرا نگردد.

وی افزود: سوئد قانونی گذاشته است که هر کسی می‌تواند به قرآن اهانت کند؛ اینها از سر استیصال و درماندگی کفار است آنها نمی‌توانند نور و عظمت قرآن را ببینند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در آخر بیان‌کرد: در خصوص هفته‌ولایت و عیدغدیر و عظمت‌آن، روایتی از پیامبر (ص) است که اگر کسی به اندازه یک کوه طلا انفاق کند و هزار سال عبادت کند و به حج برود و مظلومانه بین صفا و مروه کشته شود ولی علی ع را امام و پیشوای خودش نداند بوی‌بهشت به مشامش نمی‌رسد.

خبرنگار دانش‌آموز: محمد اسماعیل دشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار