مدیر آموزش و پرورش ملارد:

برنامه‌ریزی در جهت ترویج برنامه‌های تربیتی، راه کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌‌‌آموزان است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در دیدار با رییس دادگستری و دادستان این شهرستان، برنامه‌ریزی در جهت ترویج برنامه‌های تربیتی را، راهی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌‌‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی در جهت ترویج برنامه‌های تربیتی، راه کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌‌‌آموزان است

به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، مدیر آموزش و پرورش ملارد و اعضای شورای معاونین با رئیس دادگستری ملارد محمد داداش‌زاده و دادستان این شهرستان، مهدی جهانشیری، دیدار کردند.

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در این دیدار گفت: در جامعه کنونی لازم است تاکید ما بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، تفریحات سالم و اردوهای هدفمند جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان باشد.

وی همچنین بر لزوم همکاری نهادهای مختلف با آموزش و پرورش در اجرای طرح‌های مربوط به کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: برای کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان در موضوعات اعتیاد، فضای مجازی، مسائل خانوادگی و خشونت، آموزش و پرورش محور آموزش و توانمندسازی دانش‌‌آموزان، والدین و همکاران اقدامات لازم را انجام می‌دهد اما نیازمند همراهی نهادهای دیگر شهرستان است.

این مقام مسئول افزود: مصون‌سازی دانش‌‌‌آموزان از آسیب‌های اجتماعی نیازمند تدبیر همگانی و همراهی همه نهادها با آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم به این مهم دست یابیم لازم است برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی وسیع و گسترده‌ای در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و هنری داشته باشیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار