امام جمعه قرچک:

شهید بهشتی، شهید عدالت و دانشمند بافضیلت و عارف بود

قرچک (پانا) - امام‌جمعه شهرستان‌قرچک بیان کرد شهید بهشتی، شهید عدالت و دانشمند بافضیلت و عارف تاریخ ایران بود.

کد مطلب: ۱۳۸۱۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
شهید بهشتی، شهید عدالت و دانشمند بافضیلت و عارف بود

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام‌جمعه شهرستان‌قرچک در آستانه سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی، او را شهید عدالت و اندیشه دانست و بیان کرد: ما شهید بهشتی را به‌عنوان شهید عدالت و اندیشه مؤمنان و ایرانیان قرار دادیم، چرا که شهید بهشتی یک یار باوفا، مطیع، امر ولایت، دانشمند با فضیلت، عارف و توانمند تاریخ ایران اسلامی بود.

وی در ادامه در خصوص شهید بهشتی افزود: آیت‌الله‌بهشتی توانسته بود عدالت، تامین آرامش و آسایش را برای ملت ایران بوجود آورد، شهید‌بهشتی یک انسان مخلص و توانمند بودند؛ دشمن با همه خباثتی که دارد، شناخت خوبی نسبت به نیروهای موثر و نظامی‌ایرانی دارد، شاید ما نسبت به آن‌ها آگاهی و شناخت نداشته باشیم ولی دشمن خیلی هدفمند است و آن‌ها را به‌خوبی می‌‌شناسد.

اسماعیلی با بیان اینکه قوه قضائیه وظیفه‌اش احقاق حق حقوق مردم است، بیان کرد: اهمیت این قوه طبق تعبیر امام‌قضاوت عادلانه‌ اسلامی است و باید حقوق‌دانان آن به مبانی دینی اسلام آگاهی داشته باشند، امروزه توقع مردم از دستگاه قضایی رسیدگی به وضعیت کنونی و بد‌حجابی است، رسیدگی به وضعیت کنونی حجاب است، باید جلوی این هجمه از بی‌حجابی و بدحجابی را بگیرید، البته فقط نبایستی از دستگاه‌های قضایی توقع داشت بلکه مجموعه‌های فرهنگی، سیاسی و انتظامی باید همراه دستگاه‌های قضا باشند.

وی با اشاره به هوشمندی دشمن افزود: نیروی انتظامی با هیچ کسی تاکنون برخورد فیزیکی نداشته است، چرا که در همین حین ممکن است کسی فیلمی بگیرد و دشمنان سواستفاده کنند، ولی با استفاده از دوربین مداربسته افراد خاطی و هنجارشکن شناسایی شدند و با آن‌ها قطعا برخورد خواهد شد.

امام‌جمعه شهرستان‌ قرچک در پایان خاطرنشان کرد: ما نسبت به بی‌حجابی هیچ‌گاه بی‌تفاوت نیستیم ولی خواستار بهبود این وضعیت کنونی و بدحجابی و بی‌حجابی‌های دختران و بانوان هستیم‌.

خبرنگاردانش‌آموز: هستی فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار