معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۵:

افتتاح پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت، باعث رشد استعدادها و خلاقیت دانش‌آموزان می‌شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 5 افتتاح پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت را باعث کشف و رشد استعدادها و خلاقیت دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۹۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت، باعث رشد استعدادها و خلاقیت دانش‌آموزان می‌شود

دومین جلسه ستاد اوقات فراغت منطقه ۵ با حضور محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، جواد شعبانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئولان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و اعضای ستاد اوقات فراغت تابستان 1402 در منطقه برگزار شد.

جواد شعبانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، ضمن تشکر از فعالیت دارالقرآن و کانون فرهنگی روح الله(ره) و تربیت بدنی، خبر ابلاغ بخشنامه اوقات فراغت به مدارس و زمان افتتاحیه و اختتامیه و نحوه برگزاری آن را به اطلاع اعضا رساند و نکاتی را متذکر شد و گفت: افتتاح پایگاه های تابستانی اوقات فراغت، باعث کشف و رشد استعدادها و خلاقیت دانش آموزان می شود و برگزاری پایگاه های اوقات فراغت، در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان، بسیار مفید و موثر است.

وی در ادامه گفت: انتظار می رود، تعداد پایگاه های تابستانی نسبت به سال گذشته افزایش و در هر مقطع و هر جنسیت، فعالیت چشمگیر داشته باشد.

وی همچنین اعلام کرد: پایگاه های آموزشی هم جزو پایگاه های اوقات فراغت است، تمام بخش هایی که فعالیت تابستانی دارند، اعم از سازمان دانش آموزی، تربیت بدنی، کانون، دارالقرآن ها، کلینیک، انجمن اسلامی و مدارس، باید در سامانه نورینو ثبت شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار