از نفرات برگزیده رویداد ملی شعر نیمه خرداد شهرستان پیشوا تقدیر شد

پیشوا (پانا) - آیین اختتامیه رویداد ملی شعر نیمه خرداد با معرفی نفرات برگزیده بخش‌های مختلف، در شهرستان پیشوا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
از نفرات برگزیده رویداد ملی شعر نیمه خرداد شهرستان پیشوا تقدیر شد

آئین معرفی و تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی شعر نیمه‌خرداد با حضور حسین قرائی مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما، ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار، روح‌الله باقری، امام جمعه شهرستان پیشوا، سید جمال محمدی شهردار، اعضای شورای شهر شهرستان پیشوا و جمعی از شاعران و نویسندگان در تالار قرآن حرم مطهر جعفربن موسی‌الکاظم علیه‌السلام برگزار شد.

در این مراسم که با شعرخوانی نفرات برتر همراه بود، محمود اکرامی‌فر رییس هیات داوران رویداد ملی شعر، با قرائت بیانیه داوران اسامی نفرات برگزیده را اعلام کرد.

محمدرضا رهسپار، دبیر رویداد ملی شعر نیمه‌خرداد در حاشیه این مراسم گفت: «فراخوان این رویداد ملی با مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشوا از اوایل اردیبهشت‌ماه انجام شد و حدود ۳۰۰ اثر از سراسر کشور و استان‌های مختلف به دبیرخانه ارسال شد که افراد برگزیده در این مراسم با اهدای تندیس، لوح و هدایای نقدی تقدیر شدند.»

وی افزود: «در بخش جنبی رویداد هم آثار دانش‌آموزان در بخش شعر و خاطره و فرهنگیان در بخش یادداشت به دبیرخانه ارسال شد که نفرات برگزیده به این شرح مورد تقدیر قرار گرفتند.»

در بخش یادداشت فرهنگیان، مهدی ارگی رتبه اول را کسب کرد. همچنین در بخش شعر دانش‌آموزی، معصومه جعفری عنوان اول را بدست آورد و در بخش ثبت خاطره دانش‌آموزی، سارا عسگری، نیایش قویدل و ریحانه سارانی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش عمومی، ناصر دوستی از زنجان و فاطمه بیرانوند از خرم آباد رتبه اول، فاطمه ده پایینی از ورامین و نغمه مستشار از کرج رتبه دوم و خانم شیخ الاسلامی از قم و میثم داودی از قم رتبه سوم را کسب کردند.

دانش آموز خبرنگار: مینا ویلان ابرقویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار