دبیر جشنواره موسیقی مدرسه شهرستان پیشوا:

جشنواره موسیقی مدرسه سکوی پرتابی برای آینده حرفه‌ای دانش‌آموزان است

پیشوا (پانا) - دبیر جشنواره موسیقی مدرسه‌ شهرستان پیشوا، کشف استعدادها و چهره‌های برجسته دانش‌آموزی در زمینه تکنوازی موسیقی و همچنین تشکیل گروه‌های هم‌نوازی را از مهمترین اهداف این جشنواره دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۸۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره موسیقی مدرسه سکوی پرتابی برای آینده حرفه‌ای دانش‌آموزان است

حسین قاسمی در اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی مدرسه شهرستان پیشوا ضمن تبریک به دانش‌آموزان برگزیده اظهار کرد: این جشنواره بدون حمایت خانواده‌ها و همکاران ما درمدارس شهرستان پیشوا به اهداف خود نمی رسید، چرا که در جریان برگزاری جشنواره به وضوح شاهد جدیت و پیگیری آن‌ها بودیم.

وی عنوان کرد: مهم ترین هدف ما شناسایی و کشف دانش‌آموزان مستعد و توانمند در حوزه موسیقی بود که یکایک این دانش‌آموزان در گروه های همنوازی دانش‌آموزی که به صورت تخصصی فعالیت می کنند، جذب خواهند شد و این سکوی پرتابی برای آینده حرفه‌ای آن‌هاست.

قاسمی با تاکید بر اجرای موسیقی زنده درگروه سرود مدارس اضافه کرد: ایجاد انگیزه برای نوآموزان موسیقی و فعال شدن واحد‌های موسیقی و سرود در مدارس از دیگر اهداف مهم این جشنواره بود.

دبیر جشنواره موسیقی مدرسه ادامه داد: جشنواره موسیقی دانش‌آموزی مدرسه با ابلاغ شیوه‌نامه در بهمن ماه ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کرد و با فراخوان ارسالی به مدارس تعداد ۲۰۵ دانش‌آموز دختر و پسر در نوازندگی ساز‌های مختلف شرکت کردند که بعد از داوری تعداد ۵۴ دانش‌آموز از تمامی مقاطع برگزیده شدند.

قاسمی در پایان اشاره کرد: این رویداد موسیقی با کمال احترام و افتخار به روح پرفتوح شهدای دانش‌آموز و همچنین شهدای مرزبان که فداکارانه جان خود را نثار راه دوست و وطن کردند، تقدیم می شود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان و داوران جشنواره موسیقی مدرسه با اهدای لوح سپاس و تندیس یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

خبرنگاردانش‌آموز: مینا ویلان ابرقویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار