مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی :

سازمان دانش آموزی ظرفیت های خوبی برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد

تبریز (پانا)- مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی ظرفیت های سازمان دانش آموزی برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بی نظیر برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی ظرفیت های خوبی برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با حضور در سازمان دانش آموزی استان با رئیس و کارشناسان این سازمان دیدار کرد.

محمد اسد اللهی در این دیدار با اشاره به پتانسیل های سازمان دانش آموزی گفت: این سازمان ظرفیت های خوبی برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد که باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی ادامه داد: برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی با هدف تربیت اجتماعی و مشارکت فعال دانش آموزان برای مقابله با آسیب های اجتماعی نوجوانان برنامه ریزی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار بیان کرد: سازمان دانش آموزی همواره بستر و زمینه های لازم را در قالب برنامه های مختلف برای ظهور و بروز و پرورش استعداهای دانش آموزان و تربیت اجتماعی آنان فراهم می کند.

پناه علی حسین زاده با اشاره به برخی مشکلات پیش روی این سازمان افزود: نداشتن پست کارشناس سازمان دانش آموزی در نواحی و مناطق یکی از مشکلات مهم پیش روی این سازمان است ولی با این حال تلاش های سازمان دانش آموزی در پیشبرد اهداف عالیه این سازمان در سطح استان بسیار خوب است.

در ادامه نیز معصومه مختاری رئیس سازمان دانش آموزی در خصوص ظرفیت ها و برنامه های این سازمان توضیحاتی ارایه کرد و از استانداری درخواست کرد که سازمان دانش آموزی استان را در اجرا و پیش برد برنامه های پیش رو حمایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار