مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵:

به‌روزرسانی محتوای کتب درسی مناسب با نیازهای دانش‌آموزان، یکی از ضروریات مورد توجه است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵، به‌روز رسانی محتوای کتب درسی مناسب با نیازهای دانش‌آموزان را یکی از ضروریات مورد توجه دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۵۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
به‌روزرسانی محتوای کتب درسی مناسب با نیازهای دانش‌آموزان، یکی از ضروریات مورد توجه است

جلسه تجلیل از سرگروه‌های آموزشی متوسطه اول و دوم با حضور محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۵، محبوب شریعتی؛ معاون متوسطه نظری، علی خرمشاد؛ مسئول آموزش متوسطه دوم، اخشابی؛ مسئول گروه های آموزشی متوسطه و سرگروه های آموزشی متوسطه اول و دوم برگزار شد.

محسن مطلبی در ابتدا با گرامیداشت دهه کرامت، ضمن گفتگوی صمیمانه با سرگروه های درسی، گفت: توجه در به روز رسانی محتوای کتب درسی مناسب با نیازهای دانش آموزان، یکی از ضروریات مورد توجه است و همچنین، به‌روز رسانی سند تحول آموزش و پرورش، جذابیت تدریس معلمان، کیفیت‌بخشی به امر آموزش توسط سرگروه های درسی، ارزشیابی پایانی مناسب با میزان آموزش، رفع استرس امتحانی، گسترش خانواده سالم و صالح، تطابق برنامه ها با معلم، تدریس دروس تفکر و سبک زندگی و سواد رسانه ای و ... به ویژه در مدارس غیردولتی، آموزش کپسولی، شلوغی کلاس ها از جمله مهاجرت‌های بی رویه، رشد جمعیت و .....مهم و ضروری است که باید دست به دست هم داد تا با کمک یکدیگر مشکلات را برطرف کنیم.

در ادامه مسئول گروه های آموزشی به تشریح اقدامات سال تحصیلی جاری پرداخت.

گفتنی است در پایان با اهداء تقدیر نامه از زحمات سرگروه‌های آموزشی قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار