معاونت بنیاد شهید منطقه ۳ مشهد :

خانواده شهدا مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند

مشهد (پانا) - تکریم از خانواده شهید والامقام سید احمد نظام خیرآبادی در منزل شهید با حضور معاون بنیاد شهید منطقه ۳ مشهد مقدس و جمعی از پیشتازان همراه با مسئولین سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی صورت گرفت .

کد مطلب: ۱۳۷۳۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خانواده شهدا مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند

محمد حسین جعفری معاون بنیاد شهید منطقه ۳ ‏گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

وی افزود : خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

بی بی صدیقه نظام خیرآبادی همسر شهید نظام خیرآبادی نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید پرداخت‎.‎

شهیید نظام خیرآبادی ۲۲ اردیبهشت ماه در حالی که مهمات جنگی را انتقال می داد در ماشین با اصابت خمپاره ای به ناحیه قلب به مقام شهادت نائل شد.

همرزمان شهید می گویند مانند هر روز غسل گرفت و زمانی که مشاهده کرد ماشین خود آماده نیست به یکی از همرزمانش که در حال صرف صبحانه بود گفت ماشینت را من می برم و تا زمانی که صبحانه ات را بخوری من میرسم زمانی نگذشت که پیکر بی جان اورا آوردند.

این دیدار با حضور جمعی از پیشتازان استان خراسان رضوی ، معاون بنیاد شهید منطقه ۳ مشهد مقدس و معاونت سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی و هیئت همراه صورت گرفت و هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهید تقدیم شد.

در پایان دانش آموزان سازمان دانش آموزی به تهیه مستندی از این شهید پرداختند.

خبرنگار پانا : شیرین فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار