مدیر شرکت کلر پارس تبریز:

همدلی کلید موفقیت است

تبریز( پانا )- مدیر شرکت کلر پارس تبریز با اشاره به امورات انجام گرفته در این شرکت و موفقیت های آن، دلیل اصلی توسعه و ارتقای کیفیت محصولات این کشور را همدلی بین اعضا و کارگران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
همدلی کلید موفقیت است

مدیر عامل شرکت کلرپلاس در نشست با اصحاب رسانه گفت: دلیل شناسایی این شرکت بعنوان نمادی از اقتصاد مقاومتی بعلت ارتقای بهره‌وری، راندمان و از طرفی افزایش ظرفیت و حذف واسطه ها بوده تا بتوانیم مستقیما به مصرف کننده و تجار دسترسی داشته باشیم که همین امر موجب بالا رفتن سود آوری نیز شده است.
وی افزود: بمدت 2 سال است بدنبال برندسازی بوده ایم که محصولاتمان نه تنها در سطح کشور بلکه در دیگر نقاط دنیا نیز مصرف گردند. عامل کیفیت و تحویل به موقع موجب شده تا محصولات این شرکت متقاضیان زیادی در سر تا سر جهان داشته باشد که در همین راستا ما منابع خرید را بالا برده ایم که در خریدهای خارجی و داخلی کیفیت منابع برای ما ضروری است.
ابوالفضل باباپور در رابطه با شعار این شرکت ادامه داد: شعار ما امنیت، ایمنی و کیفیت است چراکه اگر امنیت پرسنل و شرکت را ایجاد، و ایمنی آنها را تامین کنیم همین امر سبب افزایش کیفیت نیز می‌شود که با چنین حالتی میتوان بهترین محصولات را تولید کرد.
بهره مندی از تکنولوژی جدید و بروز دنیا باعث ارتقای سطح امنیت زیست محیطی این شرکت شده است.
وی ضمن اشاره به موفقیت های این شرکت افزود: نیروی انسانی این شرکت در سال های اخیر از ۳۵۰ نفر به ۴۱۰ نفر رسیده که تعدادی از نیروها نیز بازنشسته شده اند و برای افراد جدیدالورود نیز در بدو ورود آموزش هایی جهت آشنایی با شیوه کار شرکت تدارک دیده شده است. تنها شرکتی که در کشور دارای تقدیرنامه پدافند غیر عامل می باشد شرکت کلر پارس بوده که همین امر نشان دهنده امنیت محصولات این شرکت برای محیط زیست می باشد.
در تولید محصولات جدید میزان پساب صنعتی کاهش یافته و مصرف آب چاه نیز کمتر شده و با حذف سسلیس و بازچرخانی آب
و همچنین ارتقای کیفیت توانسته ایم با اروپا از لحاظ کیفیت آب اکسیژنه رقابت کنیم و در ترکیه این محصول با قیمت بالایی به فروش می‌رود که متقاضی بسیاری نیز دارد.
باباپور در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه پدافندی و حراست خاطر نشان کرد: طراحی و نصب تعداد 150 عدد دوربین توربو HD، اصلاح و نوسازی زیرساخت شبکه شرکت، ساخت دیوار های پیرامونی واحد تولید آب اکسیژنه به طول 700 متر، بهبود روشنایی و افزایش دید محیط پیرامون کارخانه، ایجاد پوشش به منظور اختفاء تجهیزات مربوطه و رعایت الزامات پدافندی در برخی نقاط شرکت، درخواست رده حفاظتی شرکت از شورای تامین استان، خرید خودرو مستقل برای واحد حفاظت فیزیکی جهت افزایش قدرت مانور حفاظتی، برسی و احصاء نقاط کور سایت، باز مهندسی برجک های نگهبانی و ساختمان حفاظت فیزیکی، تفکیک آتش نشانی از واحد حفاظت فیزیکی و تشکیل کمیته پدافندی و IT از جمله اقدامات این مجموعه می باشد.

وی با اشاره به اموزات انجام گرفته در راستای HSE افزود: اقدام به اجرای ارزیابی مخاطرات و شبیه سازی نشست کلر و هیدروژن، اقدام برای انتخاب پیمانکار برای بازمهندسی خطور اطفاء آتش نشانی بر اساس استاندارد های مربوطه، تشکیل تیم های چهارگانه برای مقابله با حوادث اضطراری، اقدام برای خرید سنسور های آشکار ساز نشر کلر و هیدروژن، مانور مشترک بین بهداری لشکر 31 عاشورا و شرکت کلرپارس برای موقع بحران، برنامه ریزی و اجرای مانور های آتش نشانی، انجام تمهیدات لازم برای قرارداد همکاری مشترک با آتش نشانی تبریز، انجام پلاک کوبی برای اکثر ماشین آلات حمل مایعات شیمیایی، تفکیک انبار ضایعات جهت جلوگیری از مخاطرات آتش سوزی با توجه به ماهیت اشتعال زایی برخی ضایعات و علف زنی و علف کشی علفهای هرز اطراف کارخانه برای جلوگیری از احتمال اشتعال خود به خودی نیز انجام پذیرفته است.

مدیر این شرکت در پایان شرح داد: همدلی و تفاهم بین کارگر و دیگر اعضای کارخانه نقطه قوت این شرکت است چراکه قشر کارگر جزو قشرهای بسیار زحمتکش جامعه هستند و همراهی و همدلی با آنها سبب ارتقای کیفیت محصولات و در نتیجه موفقیت شرکت و همه اعضا آن خواهند بود.

دانش آموز خبرنگار پانا: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار