مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌پاکدشت :

معلمان رکن اساسی تحول در همه جامعه هستند

پاکدشت(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، اعتقاد و باور قلبی همه معلمین و آحاد این نظام مقدس جمهوری اسلامی را دینی و مقدس دانست و معلمان را رکن اساسی تحول جامعه برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان رکن اساسی تحول در همه جامعه هستند

سید اصغر میرقاسمی مدیر آموزش و پرورش پاکدشت در سخنرانی خود در نماز جمعه این هفته پاکدشت گفت: معلم عنصر اصلی تحول، تعالی و ترقی و بویژه در این مملکت امام زمانی(عج) خواهدبود. همه معلمان و همکاران عزیزمان، اعتقادشان بر این است که چشمه و آب زلال عنایت از آب شرب و از چشمه اخلاص و کلاس درس مدرسه اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در هفته معلم افزود: در روز ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری همه اقشار جامعه بر این باور و اعتقاد هستند که آموزش و پرورش مطمئن ترین، آسان ترین، سریع ترین مسیر برای دستیابی به هدایت دانش‌آموزان است.

میرقاسمی عنوان کرد: با عنایت و هدایت جامعه به سمت و سویی که بتواند ترقی و امید را در سطح جامعه برای دانش‌آموزان گسترش دهد، دستیابی به اهداف عالی تربیتی و پرورشی و نظام اسلامی حاصل می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان‌پاکدشت تصریح کرد: پاکدشت دارای حدودا ۱۰۰۰۰۰ دانش‌آموز است که طبیعتا در بحث تدارکات آموزشی و پرورشی و مسائل فضا مدرسه در طول سال تحصیلی جدید ۱۹ پروژه آموزشی را در سطح شهرستان پاکدشت به بهره برداری می‌رسانیم که ۱۰ پروژه افتتاح و ۹ پروژه در سال تحصیلی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد. از این ۹ پروژه که قرار است به بهره‌برداری برسد، ۵ پروژه در مرکز شهر است و این مطلب باعث شده است که دغدغه ما متولیان امر تعلیم و تربیت را در بحث فضای آموزشی و کمبود فضای آموزشی در مرکز شهر بحمدالله مرتفع گردید.

وی همچنین اذعان کرد: در این چند روز با حمایت فرماندار، امام جمعه و نماینده مجلس اتفاقات خوبی در سطح اقدامات تربیتی و آموزشی اتفاق خواهد افتاد. در بحث مسائل پشتیبانی دقیقا در هفته معلم، این نویدی است که من به مردم این شهرستان می‌دهم که ما معلمین با تمام توان و تلاش در بحث خدمت‌رسانی و انجام وظیفه به تک تک دانش‌آموزان پاکدشتی با افتخار از هیچ برنامه و سیاست‌گذاری دریغ نخواهیم کرد‌.

وی در ادامه سخنان خود افزود: در هفته معلم با پشتیبانی ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی که نماینده شهرستان با دستور ویژه‌ای که از کمسیون آموزش و تحقیقات برای بحث تجهیزات فضای آموزشی گرفته‌اند، که این مهم می‌تواند حمایت خوبی در بحث تأمین و تجهیز مدارس شهرستان بویژه هنرستان‌ها در سطح شهرستان از لحاظ ارتقای کیفی و هم آموزشی رشد خوبی را برای سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پاکدشتی داشته باشیم.

سید اصغر میرقاسمی در پایان گفت: ما معلمان تمام توان و تلاش‌مان بر این است که ذهن دانش‌آموزان و هویت ملی را تقویت کنیم و دانش‌آموزانی مطالبه‌‌گر، متعهد و مقید به امور تربیتی و امور عقیدتی تربیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار