برگزاری جشنواره غذای‌ زیستی و دست‌‌سازه‌های فیزیک با عنوان کشف استعداد‌های نوین در پاکدشت

پاکدشت( پانا) - به همت دبیرستان کوثر شهرستان پاکدشت، جشنواره غذای زیستی و دست‌سازه‌های فیزیک، با عنوان «کشف استعداد‌های نوین»، به همت دانش‌آموزان و مدیر دبیرستان کوثر، بستر این جشنواره در دبیرستان کوثر فراهم شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره غذای‌ زیستی و دست‌‌سازه‌های فیزیک با عنوان کشف استعداد‌های نوین در پاکدشت

در بازدید از این جشنواره، محمدصالح‌ مذنبی، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی کشور، حسین عبادتی معاون مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، سیداصغر میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، محمد حسنی، معاون آموزش و پرورش پاکدشت و دیگر مسئولین آموزش و پرورش پاکدشت در دبیرستان کوثر حضور یافتند.

این برنامه در جهت کشف و ارتقای توانمندی دانش‌آموزان و شناسایی استعداد‌های نو، در راستای تکمیل فعالیت‌های پرورشی و تحول در روند یادگیری دانش‌آموزان رشته‌تجربی در دبیرستان کوثر برگزار شد.

جشنواره غذای زیست‌شناسی، طی چهار ماه هماهنگی و همکاری دکتر محیا زینی‌وند دبیر زیست‌شناسی دبیرستان، دانش‌آموزان رشته‌تجربی و مریم خان‌محمد مدیر دبیرستان، به مسائلی از جمله ایده‌پردازی، فراهم‌سازی بستری مناسب و اهمیت آن در افزایش یادگیری دانش‌آموزان در قالب تهیه خوراکی‌های زیستی متنوع پرداختند.

محمدصالح مذنبی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی کشور در خصوص روند اجرایی جشنواره اذعان کرد: اجرای این طرح نشان دهنده آن است که شما با اشکال کتب درسی زندگی کرده و آن را به خوبی درک کرده‌اید و مفاهیم علمی را که از نظر اقلیت جامعه غامض هست را با تهیه خوراکی‌های زیستی، بسیار قابل فهم کرده‌اید و شما دانش‌آموزان در عرصه علم و فرهنگ نقش آفرینی خواهید کرد و آینده درخشانی در انتظار شما قشر جوان و نوجوان است.

شایان ذکر است مذنبی خواستار انعکاس اخبار این جشنواره در بستر مجله جوانان نیز شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه عربقرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار