امام جمعه شهرستان پردیس:

مقام اهل علم، از اهل عبادت والاتر است

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت با تمام جایگاهی که عبادت در ساختار آفرینش انسان دارد، با این حال مقام اهل علم، از اهل عبادت والاتر است.

کد مطلب: ۱۳۶۸۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مقام اهل علم، از اهل عبادت والاتر است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری درباره اهمیت آموزش و پرورش، اظهار کرد: همه مسئولین و معلمان و اولیای دانش آموزان و متولیان فرهنگی و کسانی که بودجه در اختیار دارند، لازم است تا به سوی رفع مشکلات و تقویت آموزش و پرورش بشتابند.

وی افزود: زنده کردن احساس هویت ایرانی اسلامی و شخصیت ملی در نوجوانان و جوانان باهوش کشور؛ وظیفه‌ی اساسی معلمان است که در این روند، مسئله زبان فارسی، پرچم کشور و احساس عزت و افتخار به ایرانی بودن مهم است البته این مسائل با توصیه و حرف حاصل نمی‌شود، بلکه باید مفاخر و سوابق فرهنگی، علمی و تاریخی را به دانش‌آموز تعلیم حقیقی داد.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به تغییر مدیرعامل شرکت عمران شهرستان پردیس تصریح کرد: در مدت سه سال، شرکت عمران 5 مدیرعامل عوض کرده است! امیدواریم تغییر جدید مدیریتی در شرکت عمران، موجب تغییر در وضعیت نابسامان مسکن مهر شود و واحدهای دوازده سال به طول انجامیده تحویل داده شوند و خدمات زیربنایی و روبنایی به زودی ایجاد شده و مطالبات مسکن مهرنشینان در فضاهای فرهنگی، مذهبی، آموزشی، تفریحی، ورزشی، فضای سبز به زودی محقق شود.

حجت الاسلام حسینی راه‌حل مشکلات اقتصادی را توجه به تذکرات رهبر انقلاب دانست و گفت: رفع هر کدام از مشکلات اقتصادی راه حل مخصوصی دارد که رهبر انقلاب در دیدارها و جلسات مختلف آنها را به مسئولین تذکر داده است؛ اگر به این تذکرات جامه عمل پوشانده می‌شد، امروز وضعیت معیشت مردم به مراتب بهتر از وضع کنونی بود.

خبرنگار دانش‌آموز:محدثه طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار