مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در پردیس تاکید کرد:

معلمان، به تربیت دانش‌آموزانی شایسته، مطابق شش ساحت سند تحول، اهتمام ورزند

پردیس (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرهنگیان را فرهیخته‌ترین افراد جامعه خواند که عاشقانه و با تمام توان و ظرفیت و حتی فراتر از وظیفه و رسالت خود، خدمت می‌کنند و بر اهتمام به تربیت دانش‌آموزانی شایسته، مطابق شش ساحت سند تحول، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، به تربیت دانش‌آموزانی شایسته، مطابق شش ساحت سند تحول، اهتمام ورزند

مسعود بهرامی در جلسه تجلیل از فرهنگیان شهرستان پردیس، اظهار کرد: امروز شاهد زحمات بی دریغ همه همکاران بدنه آموزش و پرورش شهرستان پردیس بودیم، که با تمام قوا و انرژی خود تلاش می کنند تا نسل آینده ای که کشور عزیزمان را در دست می‌گیرند، نسلی مبادی آداب و مجهز به علم روز باشد که قطعا با تلاش شما عزیزان این هدف محقق خواهد شد و دانش آموزانی تلاشگر، مجهز به علم روز، تحویل جامعه خواهید داد.

وی تصریح کرد: عاجزانه از تک تک همکاران خواهش می کنم که همچون گذشته اهتمام ورزند تا دانش آموزانی که تحویل کشور عزیزمان می‌دهیم، طبق شش ساحت سند تحول، دانش‌آموزان شایسته ای باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تشکر از محمد فروتن مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: به لطف خدا و با عنایتی که شامل حال ما شد از بین مدیران توانمند شایسته و با سابقه آموزش و پرورش، فرهنگی توانمند استان سیدمحمدجواد لنکرانی قبول زحمت کردند و با همراهی و انسجام همه شما بزرگواران، با یاری خدا، زحمات همه عزیزان، به ثمر خواهد نشست.

همچنین در این جلسه سیدمحمدجواد لنکرانی نیز ضمن قدردانی از زحمات فرهنگیان شهرستان پردیس عنوان کرد: از ایثار و فداکاری و مجاهدت‌های کلیه فرهنگیان شهرستان پردیس، که به عنوان سپاه پیشرفت کشور در دوران سخت کرونا و دوران سخت‌تر پساکرونا فتنه ها و جنگ ترکیبی دشمنان را در سال تحصیلی جاری خنثی کردند و با هوشمندی، بصیرت و ولایتمداری خود، سنگر مقدس مدارس را حفظ و نقشه شوم دشمنا را نقش بر اب نمودند، تقدیر و تشکر ویژه می کنم.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس ادامه داد: امیدوارم با همکاری و همدلی مدیران و تمامی همکاران فرهنگی و هم افزایی و همگرایی توانمندی ها، امکانات و تعامل متقابل آموزش و پرورش با سایر ارگانها و نهادها و سازمانهای موجود در شهرستان پردیس، بتوانیم شهروندانی فرهیخته در تراز انقلاب اسلامی و عصر ظهور تربیت کنیم.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار