معاون استاندار قم خبر داد؛

میزبانی جلسات شورای اداری استان قم از تشکل‌های دانش‌آموزی

قم(پانا) - معاون استاندار قم گفت در اقدامی ابتکاری و برای نخستین بار، جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی بعنوان مهمان ویژه در جلسه شورای اداری استان حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۳۶۸۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی جلسات شورای اداری استان قم از تشکل‌های دانش‌آموزی

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در حاشیه برگزاری اولین جلسه شورای اداری استان گفت: امسال در جلسات شورای اداری استان میزبان گروه های مختلف دانش آموزان و دانشجویان خواهیم بود تا این عزیزان با نظام تصمیم گیری در دولت و جلسات اداری آشنا شوند و بعنوان کسانی که آینده کشور را خواهند ساخت از همین حالا کسب تجربه کنند.

قریشی با اشاره به حضور تمامی مدیران استان در جلسات شورای اداری و اهمیت این شورا افزود: یکی از مهمترین جلسات استان ، شورای اداری است که با حضور مدیران کلیه سازمان ها، نهادها و موسسات دولتی از هر سه قوه برگزار می شود.

وی یادآور شد: در اولین جلسه میزبان دانش آموزان و نمایندگان تشکل های دانش آموزی استان و مجلس دانش آموزی بودیم و ان شاالله در جلسات آینده شورای اداری نیز حضور گروه های مختلف دانشجویی و دانش آموزی را شاهد خواهیم بود و در صورت نیاز، فرصتی هم برای صحبت برخی نمایندگان این عزیزان در جلسه هم فراهم خواهیم کرد.

معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان بر ضرورت توجه بیشتر به جوانان و نوجوانان تاکید کرد و افزود: حوادث سال گذشته نشان داد که دشمن برای جدایی جوانان و نوجوانان از انقلاب و اسلام برنامه ریزی گسترده ای نموده است که بحمدالله موفقیتی نیز حاصل نکرد ولی ما باید به این قشر تاثیرگذار جامعه توجه لازم را داشته باشیم و با آنها ارتباط نزدیکتری برقرار نماییم که در این راستا باید همه مدیران و دستگاه های اجرایی به نحو ممکن برنامه هایی را تدوین و دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار