مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

عشق ورزیدن در قالب خدمت به خلق خدا، زیباترین ترنم عبادت با معبود یگانه است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، با بیان اینکه عشق ورزیدن در قالب خدمت به خلق خدا، زیباترین ترنم عبادت با معبود یگانه است، به مناسبت روز معلم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
عشق ورزیدن در قالب خدمت به خلق خدا، زیباترین ترنم عبادت با معبود یگانه است

متن پیام به شرح زیر است:

فرهنگیان فرهیخته؛

«عشق ورزیدن در قالب خدمت به خلق خدا زیباترین ترنم عبادت با معبود یگانه است. آنانی که در امتداد رسالت انبیاء الهی عاشقانه روشنایی بخش تمدن بشری هستند و با تعلیم و تربیت، بشریت را به سرمنزل کمال و رستگاری رهنمون نموده، و چه بلند مرتبه و والامقام هستند.

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری یادآور روز بزرگداشت مقام معلم است و چه شایسته در مقام این بزرگ مرد عرصه علم و ایمان حضرت امام(ره) فرمودند: مطهری پاره تن اسلام و حاصل عمر من بود و معلمان و جامعه فرهنگی ارکان اصلی حرکت هر جامعه به سوی رشد تعالی و شکوفایی هستند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ فرهنگیان این مناسبت فرخنده و هفته گرامیداشت مقام معلم را به ملت شریف ایران، جامعه فرهنگی به ویژه همه عزیزانی که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند و همچنین کلیه همکاران فرهیخته و پرتلاش استان سمنان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال "مهار تورم، رشد تولید" مزین شده است، با خود باوری و اتکا به توانمندی های بومی، شاهد تلاش روز افزون همکاران عزیز در عرصه تعلیم و تربیت، علم و دانایی، و رشد و شکوفایی کشور عزیزمان، ایران اسلامی باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار