معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اعلام کرد:

اعلام آمادگی 190 مسجد برای مشارکت در طرح ترنم زندگی

مشهد (پانا) - معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت علاوه بر 78 مسجدی که امسال در طرح «ترنم زندگی» مشارکت‌ داشته‌اند؛ 190 مسجد نیز برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی 190 مسجد برای مشارکت در طرح ترنم زندگی

مهدی ابراهیمی با اشاره به طرح «ترنم زندگی»، اظهار کرد: این طرح در قالب ارائه خدمات مشاوره گروهی در مساجد محلات حاشیه شهر مشهد از ابتدای شهریورماه سال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره‌ای ارزان، عادلانه و در دسترس به شهروندان، در 6 موضوع مشاوره تربیت فرزند، حل تعارضات زوجین، کنترل اضطراب و استرس، پیشگیری از اعتیاد، مشاوره تحصیلی و مشاوره قبل از ازدواج فعالیت می‌کند.

ابراهیمی با بیان اینکه سال گذشته، 78 مسجد در این طرح مشارکت داشتند، گفت: «ترنم زندگی» طرحی مشارکتی است که تلاش می‌کند با جذب مشارکت مساجد و ائمه جماعات فعال در سطح محلات، خانواده‌های در معرض آسیب را شناسایی کرده و خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی به آنان ارائه کند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: تاکنون 214 دوره کارگاهی در قالب این طرح برگزار شده و حدود دو هزار و 200 نفر نیز مخاطب داشته است.

وی با بیان اینکه در سال 1402، تاکنون برای 48 مسجد کارگاه برگزار شده، گفت: علاوه بر این، 190 مسجد نیز برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی داشته‌اند.

دانش آموز خبرنگار : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار