امام جمعه اسلامشهر:

بندگی خالص خداوند متعال، کرامت باریتعالی را به همراه دارد

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر در خطبه‌های نماز عید سعیدفطر گفت خداوند متعال نماز، روزه و زکات را قرار داد تا روح و جسم انسان در آرامش باشد و هر کس در مقام بندگی خالص خدا قرار گیرد، کرامت خداوند به او اعطا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بندگی خالص خداوند متعال، کرامت باریتعالی را به همراه دارد

حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه اسلامشهر، در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلی شهرستان برگزارشد، با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک عید سعید فطر در رابطه با اهمیت این روز بزرگ اظهار کرد: خداوند در آیه ۴۳ سوره بقره فرموده، نماز را اقامه کنید زکات بدهید و رکوع داشته باشید و در بسیاری از روایات و احادیث نیز به زکات فطره اشاره شده و در اینجا منظور از رکوع تواضع و فروتنی همگان است که از جمله برکات ماه مبارک رمضان است.

وی بیان کرد: با توجه به آیه مذکور، خداوند متعال نماز، روزه و زکات را قرار داد تا روح و جسم انسان در آرامش باشد و هر کس در مقام بندگی خالص خدا قرارگیرد، کرامت خداوند به او اعطا خواهد شد.

امام جمعه اسلامشهر در خطبه دوم نماز عید سعید فطر در رابطه با اوضاع اقتصادی کشور تصریح کرد: مسئولان در حال فعالیت هستند، اما بعضی از موارد به صورت مطلوب برنامه‌ها پیشرفت ندارد و با توجه به شعار سال مقام معظم‌رهبری در رابطه با مهار تورم و رشد تولیدشاهد گرانی سرسام‌آور در فروردین 1402 هستیم.

حجت‌الاسلام برقراری تأکید کرد: دولت با تمام قوا درحال تلاش است، اما مسائل مهمی از جمله مافیای خودرو، مسکن و سایر مسائل اقتصادی نیاز به یک حرکت جدی دارد و موضوع مسکن بحران است و امسال پول پیش خانه‌ها به نسبت سال گذشته چندبرابر شده و هیچ بانکی هم نیز حاضر به پرداخت وام نیست و این‌ها دغدغه‌های جدی مردم در جامعه است که باید با کارشناسی حل شود.

وی در رابطه با اوضاع آمریکا در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: اکنون دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان با هم درگیر هستند و به اقشار مختلف مردم از جمله سیاه‌پوستان که طبقات دوم جامعه هستند و حتی سفیدپوستان هم رحم نمی‌کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار