شروع فعالیت دبیرخانه استانی جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزی استان بوشهر

بوشهر(پانا) - دبیرخانه استانی چهل و یکمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزی (امید فردا) استان بوشهر با هدف دریافت آثار دانش‌آموزان در ۶ رشته اصلی و ۷۵ گرایش شروع به کار کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
شروع فعالیت دبیرخانه استانی جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزی استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوِشهر در بازدید و بررسی فعالیت دبیرخانه استانی چهل و یکمین جشنواره فرهنگی و هنری گفت: این جشنواره هر ساله با هدف شناسایی و تجلیل از استعدادهای دانش آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در ۴ مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، شهرستانی،استانی و کشوری اجرا خواهد شد.

موحدی خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۶ رشته اصلی آفرینش‌های ادبی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی و هنرهای دستی و تجسمی و ۷۵ گرایش طراحی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این بازدید گفت: دبیرخانه این جشنواره امسال آثار دانش آموزان منتخب شهرستان و مناطق و دوره‌های متوسطه اول و دوم استان را در قریب به ۷۵ گرایش در بخش های انفرادی، گروهی و همگانی دریافت می‌کند.

محمود حقدوست خاطرنشان کرد: پس از دریافت و تفکیک آثار داوران مجرب رشته‌های مختلف به داوری آثار می‌پردازند.

وی عنوان کرد: این جشنواره با برگزاری مرحله آموزشگاهی در بهمن ماه سال گذشته در مدارس استان شروع و با برگزاری مرحله شهرستان منطقه ای در اسفندماه ادامه یافت و هم اکنون نیز پس از مرحله استانی در حال انجام است و پس از پایان این مرحله، آثار منتخب به مرحله کشوری جشنواره راه می‌یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار