در ارزیابی ادارات آموزش و پرورش قم عنوان شد:
کسب رتبه «عالی» از سوی سازمان دانشآموزی قم در سال ۱۴٠۱
قم (پانا) - مدیر سازمان دانشآموزی استان قم گفت در ارزیابی ادارات آموزش و پرورش استان قم در سال١۴٠۱ ، از بین ۲۵ دستگاه اداری اجرایی، سازمان دانشآموزی تنها رتبه «عالی» این ارزیابی را کسب کرد که نتیجه تلاش همکاران بخصوص مدیران گذشته است.
![کسب رتبه «عالی» از سوی سازمان دانشآموزی قم در سال ۱۴٠۱](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTRjMzQ1cDYT/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHhawwW4V12yMsAIKXaKdntA,,/MTRjMzQ1cDYT.jpg)
سید علیرضا دادمرزی مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «بر اساس نتایج ارزیابی از ۲۵ محور در سال ۱۴٠۱ و شاخص های اختصاصی در سطح ملی و دستگاهی که بر اساس شاخص های تخصصی معاونت ها، دفاتر، مراکز و سایر حوزه های ذی ربط ستادی انجام شد، عملکرد مدیریتی سازمان دانش آموزی استان قم در سطح «عالی» ارزیابی شد.»
وی افزود: «این موفقیت حاصل تلاش همه همکاران و مسئولان سازمان دانش آموزی نواحی و همکاران و مربیان استان به ویژه مدیریت گذشته سازمان دانش آموزی است.»
دادمرزی تاکید کرد: «تلاش مضاعف همکاران و تداوم و تقویت نقاط مثبت عملکردی و تلاش در اصلاح نقاط قابل بهبود و تعالی آنها از اهداف سازمان دانش آموزی است.»
وی افزود: «اجرای هوشمندانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند تحول دولت به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی با اتکا بر منویات مقام معظم رهبری در جهت پیشرفت، تعالی و بالندگی کشور مستلزم مشارکت برنامه محور و جهادی همه ارکان تعلیم و تربیت در سطح استان در راستای حسن اجرای طرح ها، برنامهها و سیاست های ابلاغی از سوی دستگاه تعلیم و تربیت است.»
مدیر سازمان دانش آموزی استان قم تصریح کرد: «مبنای گزارش ها، مقایسه محورها و یا شاخص ها به ازای یک کاربر انتخاب شده و به تفکیک اعمال شده است.»
وی خاطرنشان کرد: «در ارزیابی شاخص ها در سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی تسما، معیارهایی همچون جذب و سازماندهی اعضا، جذب و سازماندهی مدارس تشکیلاتی و... لحاظ می شود که با برنامه ریزی صحیح و هماهنگی و ارسال مستندات در بین دستگاهها، سطح ارزیابی ها از (ضعیف، خوب، متوسط و عالی) مشخص می شود.»
دانش آموز خبرنگار: محمدحسن نوروزی منش
ارسال دیدگاه