نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه در بعد شاخصهای اختصاصی آموزش و پرورش خراسانشمالی:
سازمان دانشآموزی در سطح ارزیابی عملکرد، رتبه «عالی »را کسب کرد
بجنورد (پانا) - مدیرسازمان دانشآموزی استان خراسانشمالی گفت در بین 25دستگاه در ارزیابی ادارات آموزش و پرورش خراسانشمالی، سازمان دانشآموزی تنها تشکلی است که حائز رتبه عالی شد.
![سازمان دانشآموزی در سطح ارزیابی عملکرد، رتبه «عالی »را کسب کرد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTRjMjJjun7l/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHLjmKhcGdIW8sAIKXaKdntA,,/MTRjMjJjun7l.jpg)
مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی، این موفقیت را حاصل تلاش همه روسای سازمان دانش آموزی شهرستان ها و همکاران و مربیان استان دانست و از زحمات شبانه روزی آنان تشکر کرد و گفت: تلاش مضاعف همکاران و تداوم و تقویت نقاط مثبت عملکردی و تلاش در اصلاح نقاط قابل بهبود از اهداف سازمان دانش آموزی است.
حسین کنعانی در ادامه افزود: اجرای هوشمندانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند تحول دولت به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی با اتکا بر منویات مقام معظم رهبری در جهت پیشرفت، تعالی و بالندگی کشور مستلزم مشارکت برنامه محور و جهادی همه ارکان تعلیم و تربیت در سطح استان در راستای حسن اجرای طرح ها، برنامهها و سیاست های ابلاغی از سوی دستگاه تعلیم و تربیت است.
بر اساس نتایج ارزیابی از 25 محور در سال 1400 و شاخص های اختصاصی در سطح ملی و دستگاهی که بر اساس شاخص های تخصصی معاونت ها، دفاتر، مراکز و سایر حوزه های ذی ربط ستادی انجام شد، عملکرد مدیریتی سازمان دانش آموزی در سطح «عالی» ارزیابی شد. مبنای گزارش ها مقایسه محورها و یا شاخص ها به ازای یک کاربر انتخاب شده و به تفکیک اعمال می شود.
در ارزیابی شاخص ها در سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی تسما، معیارهایی همچون جذب و سازماندهی اعضا، جذب و سازماندهی مدارس تشکیلاتی و... لحاظ می شود که با برنامه ریزی صحیح و هماهنگی و ارسال مستندات در بین دستگاهها، سطح ارزیابی ها از (خوب، ضعیف، خوب، متوسط و عالی) مشخص می شود.
ارسال دیدگاه