مشاور امور جوانان مدیرکل آموزش و پرورش:

طرح «آیه‌های نور اصفهان» واقع در گذر فرهنگی چهارباغ با شروع ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود

اصفهان (پانا) - مشاور امور جوانان مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد طرح «آیه‌های نور اصفهان» واقع در گذر فرهنگی چهارباغ با شروع ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۷۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح «آیه‌های نور اصفهان» واقع در گذر فرهنگی چهارباغ با شروع ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان،محمدمهدی عباسیان مشاور امور جوانان مدیرکل آموزش و پرورش در گفت و گو با روابط عمومی این اداره کل اظهار کرد: با توجه‌به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و معنویت و ضرورت توجه به‌ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی سال گذشته به همت مؤسسه فرهنگی و قرآنی برهان و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری اصفهان طرح آیه‌های نور اصفهان اجرا شد.

وی در خصوص طرح آیه‌های نور اصفهان ادامه داد: این طرح با تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی همراه شد که با استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم شریف استان اصفهان روبه‌رو شد.

عباسیان تأکید کرد: امسال در نظر داریم تا این برنامه را همانند سال گذشته و در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی، همه‌روزه از ساعت ۴ الی ۵.۳۰ بعدازظهر با شروع ماه مبارک رمضان و با تلاوت یک جزء از قران کریم توسط قاریان بین‌المللی برگزار کنیم.

مشاور امور جوانان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن قدردانی از همراهی حمایت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری اصفهان از فرهنگیان و دانش‌آموزان اصفهانی دعوت کرد تا با شروع ماه مبارک رمضان در طرح آیه‌های نور اصفهان واقع در گذر فرهنگی چهارباغ شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار