امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

انسان اگردرمسیرتوحید قدم بگذارد، به بن‌بست نخواهد رسید

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت ملت ایران با توجه به مکتب اسلام رشد کردند و در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند و تاکنون ایستادند و تسلیم نشدند و این را بدانیم که انسان اگر در مسیر توحید قدم بگذارد، به بن‌بست نخواهدرسید.

کد مطلب: ۱۳۵۲۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
انسان اگردرمسیرتوحید قدم بگذارد، به بن‌بست نخواهد رسید

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در همایش جوان بصیر که در آستان مقدس امامزاده عقیل (ع) شهرستان برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: حضرت علی‌اکبر (س) جوانی بود که در مکتب اسلام و سیدالشهدا (ع) پرورش یافت و از نظر اخلاق شبیه پیامبر اسلام بود.

وی در ادامه افزود: حضرت علی‌اکبر(س) به دنبال الگوی مناسب بود و الگو و اسوه ایشان پیامبر اسلام است و جوانان ما نیز امروز دنبال کمال هستند و می‌بایست از سیره حضرت علی‌اکبر(س) پیروی کنند.

امام جمعه اسلامشهر گفت: دشمنان ما در ماجرای کربلا به حضرت علی‌اکبر(س) و امام حسین(ع) رحم نکردند و اکنون در دوران ما جمهوری اسلامی هدف دشمنان نیست و آنها با مردم مخالف هستند و در این رابطه چرا داروی بیماران پروانه‌ای را تحریم کردند.

حجت‌الاسلام برقراری بیان کرد: ملت ایران با توجه به مکتب اسلام رشد کردند و در مقابل ظلم و ستم ایستادگی تاکنون ایستادند و تسلیم نشدند و این را بدانیم که انسان اگر در مسیر توحید قدم بگذارد به بن‌بست نخواهد رسید.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش و جمعی از روحانیون به همراه فرهنگیان و دانش‌آموزان واحدهای آموزشی اسلامشهرنیز حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار