رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن:

کنکور یک چالش جدی برای دانش‌آموزان بود

بن (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن پیرامون سه موضوع برگزاری کنکور در شهرستان بن، کسب رتبه شاخص اداره آموزش و پرورش شهرستان و برنامه‌ریزی برای نیم سال دوم سخن گفت و گفت کنکور یک چالش جدی برای دانش‌آموزان بود.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کنکور یک چالش جدی برای دانش‌آموزان بود

حجت الله نادری، ضمن تبریک ایام دهه فجر، با اشاره به برگزاری نوبت اول کنکور در شهرستان بن عنوان کرد: کنکور را می‌توان یک چالش جدی برای دانش آموزان دانست که آنان برای رسیدن به اهداف خویش باید از گذرگاه کنکور عبور کنند.

با توجه به آنکه کنکور هر ساله در مرکز استان برگزار می شد و گاهی دانش آموزان برای طی این مسافت دچار مشکلاتی مانند اضطراب آزمون می‌شدند و نتایج دلخواه خود را نمی یافتند، با همت و جهاد تمامی فرهنگیان شهرستان بن توانستیم نظر اداره کل آموزش و پرورش را جلب و مجوز برگزاری کنکور را اخذ کنیم.

وی ضمن خرسندی از نحوه برگزاری کنکور در شهر بن گفت: نوبت اول کنکور امسال گر چه در فصل زمستان بود اما با تمهیدات مناسب از جمله تهیه وسایل گرمایشی مناسب توانستیم کنکور را به خوبی برگزار کنیم.

نادری در پاسخ به سوال چگونگی کسب رتبه شاخص در ادارات ۱۷ گانه اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: این رتبه در واقع به سبب تلاش تمامی فرهنگیان شهرستان بن کسب شده و موجب افتخار شهرستان است.

شایان ذکر است که این اداره در طی سال های جاری برای چندمین بار است که موفق به اخذ کسب این رتبه شده است.

وی با یادآوری این نکته که نتایج آزمون های دی‌ماه و زحمات مدرسان و دانش آموزان شایسته تحسین است عنوان کرد: در نیم سال دوم برای بهبود عملکرد دانش آموزان و اطلاع یابی از وضیعت سطح علمی دانش آموزان در ماه های جاری آنالیز و تحلیل نمرات را خواهیم داشت و جلسات بسیار خوبی برای برنامه ریزی پیرامون نحوه برگزاری آزمون های شبه نهایی و مسئله هدایت تحصیلی برگزار خواهیم کرد.

دانش آموز خبرنگار: نازنین زهرا حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار