فرماندارشهرستان فیروزکوه:

دشمن از فضای مسموم دیکتاتوری رسانه‌ای استفاده می‌کند

فیروزکوه (پانا) - فرماندار فیروزکوه گفت دشمن از فضای مسموم دیکتاتوری رسانه‌ای استفاده می‌کند، فضایی که دروغ را به واقعیت تبدیل می کند و فضای جامعه را مسموم می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دشمن از فضای مسموم دیکتاتوری رسانه‌ای استفاده می‌کند

محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه همایش بزرگ گام دوم انقلاب که به مناسبت دهه فجر در سالن 17 شهریور فیروزکوه برگزار شد، گفت: امروز ما باید در پیشگاه خداوند شکرگذار باشیم که نعمت انقلاب اسلامی را به ما اهدا کرد و باید قدردان باشیم که به واسطه‌ دغدغه‌ای که در نهضت انقلابی از سال ۴۲ شکل گرفت، امام امت را هدایت کردند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

حیدری‌منش افزود: مردم ایران در سال ۵۷ نیاز ملت را درک کرده‌اند؛ پیروزی انقلاب یک نکته اساسی داشت و آن این بود که رژیم طاغوت با ارتباطی که با جریان آمریکایی داشت و ظرفیت‌هایی که اسرائیل برای دستگاه‌های اطلاعاتی‌شان فراهم کرده بود، نتوانستند انقلابی‌های ما را شکست بدهند.

وی تصریح کرد: در این انقلاب، مردم اعتقاد به خداوند داشتند و در مسیر امام‌شان قرار گرفته‌اند و با بصیرت حرکت کرده‌اند؛ رژیم طاغوت با همه‌ ظرفیت‌هایی که داشتند و امکاناتی که آمریکا برای آنها فراهم کرده بودند، باز هم شکست خوردند و انقلاب اسلامی ایران پیروز شد؛ نقش مهم توکل به خدا که از ویژگی‌های خاص انقلاب اسلامی است که شاید اگر بخواهیم الگوسازی برای تمدن اشاره‌ای داشته باشیم، به نکته اساسی جهاد تبیین باید توجه کنیم.

حیدری‌منش بیان کرد: دشمن از فضای مسموم دیکتاتوری رسانه‌ای استفاده می‌کند؛ فضایی که دروغ را به واقعیت پخش می‌کند؛ دشمنان به خوبی به رسانه مسلط شده‌اند و فضای جامعه را مسموم می‌کنند و وظیفه‌ فرهنگیان و مسئولان است که به این موضوع توجه کنند و باید روشن‌گری داشته باشند؛ امروز باید دست آورده‌های انقلاب اسلامی توسط جهاد تبیین معرفی شود.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار