مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه:

ایام‌ گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یاد‌آور اراده عظیم و گسترده‌ ملت غیور ایران است

فیروزکوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه گفت بی‌شک ایام دهه فجر و روز‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده عظیم و گسترده ملت غیور ایران برای حق‌طلبی و همچنین استقرار حکومت عدل و داد است که زیر سایه و اقتدار امام راحل‌ به ثمر نشست.

کد مطلب: ۱۳۴۳۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ایام‌ گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یاد‌آور اراده عظیم و گسترده‌ ملت غیور ایران است

فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، در همایش بزرگ گام دوم انقلاب که به مناسبت ایام دهه فجر در سالن 17شهریور فیروزکوه برگزار شد، با تبریک دهه فجر و تشکر از حضور دانش‌آموزان و مسئولان در همایش گام دوم انقلاب گفت: بی شک ایام‌ دهه‌ فجر و روزهای گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده عظیم و گسترده‌ی ملت غیور ایران برای حق‌طلبی و همچنین استقرار حکومت عدل و داد بوده که زیر سایه و اقتدار امام راحل‌مان به ثمر نشست.

سیر در ادامه بیان کرد: با خون شهیدانمان بوده که توانستیم فصل نوینی از حیات را برای ملت ایران رقم بزنیم.

همچنین حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: در سال ۵۷ جوانان غرورمند ایران اسلامی در لبیک به فرمان حضرت امام معجزه را رقم زدند و انقلاب کردند و حکومت شاهنشاهی را سرنگون کردند. این جوانان بوده اند ‌که حکومت شاهنشاهی عظیم را سرنگون کرده اند. انقلاب ایران اینگونه شکل گرفت که جوانان یک‌وجب از خاک ایران را به دشمنان نداده‌اند. آرمان ایران استقلال بود.

حیدری افزود: بعد از انقلاب، اسلام در کشور ما پابرجا شد؛ در گام اول انقلاب همین جوانان بوده‌اند که انقلاب را ۴۴ سال حفظ کردند و در گام دوم انقلاب هم دهه ۸۰ و دهه ۹۰ ها هستند که انقلاب را به ثمر خواهند رساند. دهه ۸۰ و ۹۰ ها هستند که آینده‌ساز ایران هستند.

امام جمعه شهرستان در ادامه تصریح کرد: مشکل ما این است که پیشرفت‌های کشور را به جوانان نمی‌گویند. ما در رتبه ۱۶ دنیا هستیم در جهت علمی رشد کشور ایران نسبت به دنیا بسیار زیاد بوده است.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار