رییس سازمان دانش‌آموزی فارس:

دانش‌آموز خبرنگاران پانا، میدان‌داران جهاد تبیین هستند

شیراز ( پانا ) - رییس سازمان دانش‌آموزی فارس، دانش‌آموز خبرنگاران پانا را میدان‌داران جهاد تبیین برای گسترش فرهنگ امیدآفرینی و تفکر انقلابی دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۳۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران پانا، میدان‌داران جهاد تبیین هستند

مرتضی کریمی، در نخستین گردهمایی توانمندسازی رابطین خبرگزاری پانا فارس، که در تالار ملاصدرا باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار شد، گفت: میدان داری جهاد تبیین و اهمیت خبر و نقش تربیتی پیام در طول تاریخ نقش یگانه‌ای بوده است، هرجا توجه به میدان‌داری خبرنگار شد و به عنوان اصل و اساس روایت‌گری در نظر گرفته شد، طبیعتا چشمه‌های روشن موفقیت مستولی می‌شود.

وی افزود: اگر از لنز دوربین دانش‌آموزان پانایی که در شرایط مختلف روایت کننده رویدادها هستند، اخبار بیرون نمی‌آمد و منعکس نمی‌شد، قطعا ماندگاری اثر کارها کمتر بود.

وی ادامه داد: روایت پیشرفت به وسیله دانش‌آموز خبرنگار ما می‌تواند اتفاق بیفتد و برای این مسئله دوره های تخصصی روایت پیشرفت را ویژه دانش دانش‌آموز خبرنگاران پانا در دستور کار داریم.

کریمی با تاکید بر اینکه گاه یک کلمه و گاه یک جمله می‌تواند طبعات مثبت و منفی جبران ناپذیری داشته باشد، گفت: امروز همه ما در اینجا گردهم جمع شده‌ایم تا نهضت دانش‌آموزی در عرصه خبرنگاری را محقق کنیم و نهضت هر مدرسه یک خبرنگار را به واقع کلید بزنیم.

وی ضمن تشکر از زحمات ارزشمند رابطین پانا در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که به تعبیر رهبری، گام امیدآفرینی است، گفت: در گام دوم با دیدن مشکلات اقتصادی و نقدهای به جا، ولیکن چشم خود را بر دستاوردهای انقلاب اسلامی هم نمی‌بندیم و در دهه فجر انقلاب اسلامی روایت پیشرفت های آموزش و پرورش بعد از انقلاب را انجام خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه جذب بیش از ۵ هزار دانش‌آموز از سراسر استان در خبرگزاری پانا، علاوه بر اینکه حاکی از جایگاه متفاوت پانا فارس نسبت به سایر استان‌هاست، گفت: این دال بر این است که پانا زنده است و در جریان بودن پانا و جریان داشتن آن از اینجا مشخص است، که در یک فراخوان، علاقمندانی که دوره ندیده‌اند نیز پای کار هستند و از ۵۰۰۰ دانش آموز خبرنگار به عرصه جهاد تبیین سازمان دانش آموزی استان فارس اضافه خواهد شد که یک افتخار بزرگ است.

کریمی تاکید کرد: به جرات می‌توان گفت که ظرفیت جذب خبرگزاری پانا به اندازه ظرفیت انقلاب اسلامی است، دانش‌آموزان پانایی جز بهترین و با بصیرت ترین دانش‌آموزان هستند و در اغتشاشات اخیر نقش موثری در خاموش کردن آتش اغتشاشات داشتند که جای تقدیر از مربیان ایشان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار