معاون آموزش ابتدایی ناحیه دو ساری:

١٢٠٢ دانش‌آموز در ناحیه ٢ ساری تحت پوشش طرح شایستگی دیجیتال قرار گرفتند

ساری(پانا) - معاون آموزش ابتدایی ناحیه دو ساری گفت هزارو دویست و دو دانش‌آموز در ناحیه دو ساری تحت پوشش طرح شایستگی دیجیتال قرار گرفتند و همکاران علاقه‌مند می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
١٢٠٢ دانش‌آموز در ناحیه ٢ ساری تحت پوشش طرح شایستگی دیجیتال قرار گرفتند

ناهید نامدار در خصوص جزئیات اجرای این طرح گفت: طرح شایستگی دیجیتال که سال گذشته سواد دیجیتال نام‌گذاری شده بود، در کشور برای اولین بار اجرا گردید و در ناحیه دوساری ۱۲۰۲ دانش آموز در سال گذشته تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و از ۵ محور توانستیم ۳محور را به صورت کامل اجرایی نماییم.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه دو ساری ادامه داد: خوشبختانه امسال با تغییرات خوبی که در محتوا و اهداف طرح انجام شده امیدواریم با حضور همکاران و اساتید خوب منطقه شاهد اجرای اثربخش طرح در سطح مدارس با مشارکت دانش اموزان، اولیا و همکاران علاقه‌مند به این حوزه اثرگذار باشیم.

نامدار با بیان اینکه معلمان خرید خدمات و آزاد هم می‌توانند در این طرح مشارکت داشته‌باشند در خصوص آمار ناحیه اضافه کرد: امسال در ناحیه دو ۸ مدرسه مجری در این طرح داریم که از این تعداد ۱ مدرسه روستایی و ۷ مدرسه شهری مشارکت دارند که ۴ مدرسه دولتی، ۲ مدرسه غیردولتی و ۲ مدرسه هیات امنایی حضور هستند و طی اعلام مدارس تا کنون بیش از ۲۵۰۰ دانش‌آموز جهت شرکت در طرح اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ معلم جهت اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند افزود: امیدواریم با همراهی معلمین و مجریان این طرح شاهد اجرای هرچه باشکوه‌‌تر این طرح تا پایان سال تحصیلی جاری باشیم.

لازم به ذکر می‌باشد در این طرح آموزش مقدماتی آشنایی با رایانه، آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور و آفیس ۲۰۱۹ برای مخاطبان معلم و دانش‌آموز انجام می شود.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار