مدیر آموزش و پرورش جم:

استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در خبرگزاری پانا شکوفا می‌شود

جم (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در خبرگزاری پانا شکوفا و دانش‌آموزان با فعالیت در خبرگزاری پانا از تربیت دینی و اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در خبرگزاری پانا شکوفا می‌شود

مسئول خبرگزاری پانا استان بوشهر با مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم دیدار کرد.

سید ابوالقاسم حسینی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم اظهار کرد: دانش آموزان در نظام تعلیم و تربیت ضمن فراگیری آموزش و کسب علم و دانش از طریق برنامه ها و فعالیت های تربیتی رشد می یابند.

حسینی افزود: استعدادهای بالقوه دانش آموزان در خبرگزاری پانا شکوفا می شود. دانش آموزان با فعالیت در خبرگزاری پانا از تربیت دینی و اجتماعی بهره‌مند می شوند.

عبدالحسین صادقی مسئول خبرگزاری پانا استان بوشهر بیان کرد: نظر به اهمیت انعکاس برنامه های آموزش و پرورش و ضرورت فعالیت های دانش آموزان در درون و برون مدرسه تحت عنوان خبرنگار پانا آموزش های عمومی و تخصصی به صورت مستمر در شهرستانها و مناطق برگزار می شود که دانش آموزان علاقمند به تهیه و تدوین خبر و عکاسی می توانند در دوره های آموزشی شرکت کنند تا در هر مدرسه خبرنگار پانا فعالیت کند.

صادقی افزود: در راستای پاسداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن و انعکاس به موقع از برنامه ها و فعالیت ها می بایست خبرگزاری پانا در همه شهرستان ها و مناطق استان پوشش خبری و تصویری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار