در شورای آموزش و پرورش استان اردبیل مطرح شد:

کمبود فضای آموزشی و احتمال سه شیفته شدن مدارس اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد وضعیت فضاهای آموزشی در استان اصلا مطلوب نیست و با کمبود مواجهند و اگر مسئولان آموزش و پرورش کمک نکنند، احتمال سه شیفته شدن مدارس وجود دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کمبود فضای آموزشی و احتمال سه شیفته شدن مدارس اردبیل

کلام الله صفری، مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه با توجه به افزایش جمعیت شهر اردبیل از لحاظ فضای آموزشی در وضعیت مطلوبی قرار نداریم، اظهار کرد: برای جبران کمبود فضاهای آموزشی به خصوص در شهر اردبیل لازم است مسئولین استانی کمک‌رسان آموزش و پرورش باشند وگرنه احتمال سه شیفته شدن مدارس در سال‌های آتی وجود دارد.

وی افزود: برای جبران این کمبودها نیازمند جذب اعتبارات ملی و نیاز به کارهای زیربنایی در آموزش و پرورش هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان برای برگزاری همایش‌های انگیزشی جهت توانمندسازی مدیران، اولیا و دانش آموزان پایه دوازدهم استان از 14 دی ماه، گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی در سطح کشور امسال 40 درصد سوابق تحصیلی در کنکور دانش آموزان تاثیرگذار است و امید است معلمان، مدیران و دانش آموزان از این فرصت بهترین استفاده را کنند.

سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل با بیان اینکه در سطح شهر اردبیل با چالش های مختلفی روبه رو هستیم که یکی از آن ها مربوط به حوزه زیرساخت‌های شهری از جمله مدارس شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه های مدیریت جاذبه های سفر، تغییر کاربری مکان ها در سطح شهر است، افزود: مدارس موجود در هسته مرکزی شهر که باعث ایجاد ترافیک و مشکلاتی برای اهالی آن منطقه شده، لازم است درباره تغییر کاربری این محل ها با دعوت از متخصصین و برگزاری جلسات تخصصی و با حفظ منافع آموزش و پرورش و دانش آموزان تصمیم گرفته شود.

فرماندار اردبیل در ادامه خواستار آمایش مدارس سطح شهر اردبیل جهت شناسایی مشکلات موجود آنها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار