مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت‌وگو با پانا:

حال دانش‌آموزان مسموم شده اردبیلی مساعد است؛ بیشتر دانش‌آموزان مرخص شده‌اند

تهران (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل جزییات مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان یکی از مدارس این استان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حال دانش‌آموزان مسموم شده اردبیلی مساعد است؛ بیشتر دانش‌آموزان مرخص شده‌اند

کلام‌الله صفری در گفت‌وگو با پانا درخصوص مسمومیت دانش آموزان اردبیلی در مدرسه گفت: «پس اتمام زنگ تفریح سوم و شروع کلاس بعدی دانش‌آموزان، برخی از آن‌ها بویی را احساس می‌کنند که سریعا مسئولین مدرسه در جریان قرار می‌گیرند تا علت ان مشخص شود. پس از بررسی‌های اولیه تمامی دانش‌آموزان به حیاط مدرسه منتقل شدند.»

وی در خصوص دانش‌آموزانی که دچار مسمومیت شده‌اند، گفت: «برخلاف اخبار منتشر شده تمامی دانش‌آموزان دچار مسمومیت نشده‌اند و فقط تعدادی اندک بودند که پس از حضور اورژانس در مدرسه و انجام معاینات اولیه به مرکز درمانی منتقل شدند.»

صفری با بیان اینکه حال تمامی دانش‌آموزان مساعد است و جای نگرانی وجود ندارد، عنوان کرد: «همانطور که گفته شد تیم درمانی در مدرسه مستقر و پس از آن دانش‌آموزان به مرکز درمانی منتقل شدند. در حال حاضر جهت اطمینان بیشتر هر دانش‌آموزی که احساس سرگیجه و یا حالت تهوع داشته باشد، جهت انجام معاینات بیشتر پزشکی در مرکز درمانی باقی خواهد ماند اما به لطف خدا اتفاق خاصی رخ نداده و بیشتر دانش‌آموزان تا به این لحظه از بیمارستان مرخص شده‌اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار