امام جماعت مسجد جامع المهدی شهرری:

برگزاری مراسم‌هایی چون شهادت بانوی دو عالم، از افتخارات دینی مسلمانان است

شهرری(پانا)- امام جماعت مسجد جامع المهدی شهرری ، برگزاری مراسم‌هایی چون شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) را دلیلی بر بالیدن مردم ایران‌زمین بر مسلمانی خود دانست و هدف از حضور در این اجتماعات را استحکام بخشیدن به اعتقادات مومنین برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم‌هایی چون شهادت بانوی دو عالم، از افتخارات دینی مسلمانان است

حجت السلام سیدصالح یاسینی، امام جماعت مسجد جامع‌المهدی شهرری، در سخنرانی مراسم ایام فاطمیه در میدان دوم دولت‌آباد شهرری، گفت: می‌بایست به مسلمانی خود افتخار کنیم که امروز شاهد برگزاری مراسم‌های زیادی با عنوان شهادت حضرت زهرا (ع) هستیم؛ در این روز عزیز، در شهرری چندین اجتماع برگزار شد که امید است طی سال‌های متمادی تداوم داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: اجتماعات فاطمی، سبب وحدت و برکت خواهد بود و ایام فاطمیه فرصت خوبی است تا عهد و پیمان خودمان را با حضرت فاطمه (س) و ولایت و امامت استحکام ببخشیم؛ در این مسیر الهی اعتقاداتمان را مستحکم تر کنیم و بصیرت خود را افزایش دهیم.

حجت السلام یاسینی در رابطه با نقش برجسته و اهمیت جایگاه بانوان اسلام اظهار کرد: امروز الگوی بانوان اسلامی ما حضرت فاطمه(س)، حضرت زینب(س)، حضرت معصومه(س) و مادران شهدا هستند که مانند حضرت فاطمه(س) فرزندان با غیرت و شجاعی را پروراندند و برای دفاع از کشور آن‌ها را فدا کردند؛ بانوان خوب سرزمینمان می‌بایست به طور پیوسته آن عزیزان را الگوی زندگی و رفتار خود قرار داده و راه آن معصومان را پیش گیرند.

وی در پایان بیان کرد: این اجتماع بصیرتی است که نشان‌دهنده علاقه همه مومنین به آن معصومان همچون حضرت زهرا (ع) است؛ امروز آمده‌ایم تا برای چندمین بار با دل‌هایمان در این راه پرفیض عهد و پیمان ببندیم و با سوگواری برای بانوی دو عالم، راه و یاد آن امامان و شهدا را تا همیشه زنده نگه داریم.

خبرنگار دانش‌آموز: مرتضی احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار