کارشناس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

نقش انجمن اولیا و مربیان مدارس در تعلیم، تربیت و موفقیت دانش‌آموزان مهم و ضروری است

شهرری (پانا) - کارشناس انجمن اولیا و مربیان ناحیه یک شهرری نقش انجمن اولیا و مربیان مدارس را نقشی ضروری دانست، چرا که تاثیر بسزایی بر موفقیت، تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش انجمن اولیا و مربیان مدارس در تعلیم، تربیت و موفقیت دانش‌آموزان مهم و ضروری است

محبوبه اسماعیلی، کارشناس اولیا و مربیان ناحیه یک شهرری بیان کرد: عملکرد و سازوکار انجمن اولیا و مربیان این است که حق مشارکت خانواده‌ها در مدارس مشخص شود تا بتوانند از مرحله اجرا تا نظارت تاثیرگذار باشند.

وی در ا‌دامه خاطرنشان کرد: تعامل و گفتمان‌سازی حول‌ محور همکاری اولیا و مربیان از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای امروز جامعه و مدارس‌ است و براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و آیین‌نامه اجرایی مدارس، نقش اولیا و مربیان در تقویت و عملیاتی کردن این ارتباط مؤثر بسیار بارز است.

اسماعیلی ضمن قدردانی از حضور اولیای دانش‌آموزان در انتخابات انجمن اولیا و مربیان در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری اظهار کرد: این حضور ارزنده نشانگر و بیانگر اهمیتی است که اولیا برای تعلیم و تربیت فرزندان خود قائل هستند و این حضور باید در تمامی عرصه‌ها تداوم داشته باشد.

وی در پایان افزود: امیدواریم که با انتخاب افرادی شایسته، توانمند و اصلح بتوانیم شورای انجمن قوی تشکیل دهیم که به مثابه بازوی قوی کمک ناحیه در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی باشد.

دانش‌آموز خبرنگار: بیتا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار