مدارس را به نمازخوانی نوجوانان مزین کنید

فریدن (پانا) - دبیر ستاد اقامه نماز فریدن عنوان کرد مدارس را به نمازخوانی نوجوانان مزین کنید.

کد مطلب: ۱۳۲۴۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس را به نمازخوانی نوجوانان مزین کنید

جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان فریدن به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فریدن در بیست و پنجمین روز از آبان ماه 1401 با حضور سیاوشی امام جمعه شهر داران، عزیزاله عباسی فرماندار و ریاست شورای آموزش و پرورش، فصیحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان و روسای ادارات دولتی، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در ابتدای جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان فریدن مالک اکبری دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان به ارائه برنامه های شش ماهه دوم سال جاری و راه کارهای عملی تبلیغ نماز و تقویت نماز اشاره داشت.

سپس فرماندار و ریاست شورای آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت 25 آبان روز حماسه و ایثار با اشاره به آیه 41 سوره الحج ‌"الَّذینَ إِن مَكَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاةَ وَآتَوُا الزَّکاةَ وَأَمَروا بِالمَعروفِ وَنَهَوا عَنِ المُنكَرِ ۗ وَلِلَّهِ عاقِبَةُ الأُمورِ" اولین وظیفه را اقامه نماز بیان داشت و گفت اگر کسی در فضای غبارآلود قرار گرفت با بصیرت و تقوا مسیر خود را مشخص می کند که ریشه و مبنای همه ی اینها نماز است. عزیزاله عباسی بیان داشت شورای اقامه نماز در ادارات و مدارس تشکیل و خانواده ها به عنوان منبع اصلی تعلیم و تربیت در کنار مدارس و ارگان‌ها باشند.

در ادامه فصیحی، مدیر آموزش و پرورش فریدن فرارسیدن 25 آبان روز حماسه و ایثار و یادبود تشییع باشکوه 370 شهید و یاد و خاطره شهدای این روز را گرامی داشت و بیان کرد که آموزش و پرورش با جامعه هدفی روبه رو است که این جامعه هدف دورانی را سپری می‌کند که پذیرش گرایش ها و زیربنای تفکراتی است که این تفکرات در مدارس شکل می‌گیرد و تمام توان ما و همکاران ما در آموزش و پرورش برای جذب دانش آموزان به نماز است که این پذیرش با نماز شکل گیرد که اگر به نوجوان یاد بدهیم اتکا به خداوند و پشتیبانی خداوند را دارند اثرات خوبی خواهد داشت.

فصیحی در پایان از شهردار شهر داران، نیروی انتظامی و تمام ارگان های دولتی که با آموزش و پرورش همکاری دارند تشکر نمود.

دانش آموزان خبرنگار: فاطمه بدیع الزمانی، مبینا شکوهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار