پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت روز نوجوان

اصفهان( پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان  به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت روز نوجوان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی استان اصفهان در متن این پیام آمده است:

باسمه تعالی

«زنده نگهداشتن یاد حادثه شهادت دانش آموز بسیجی" شهید محمد حسین فهمیده " از اصالتهای دفاع مقدس می باشد. رهبر معظم انقلاب
بسیج لشکر مخلصی است که شعارش را ۱۴۰۰ سال پیش در کربلا قاسم ابن الحسن ها سر داده اند «الشهادة احلی من العسل» و هر روز متناسب با مقتضیات زمان و در هر میدانی، وظیفه ای خاص بر دوش دارند.
گاهی هم مانند حسین فهمیده با فهم و درایت برای حریت و آزادی، دفاع از ناموس و هویت این سرزمین کهن و تحقق استقلال و آزادی جمهوری اسلامی نارنجک به کمر می بندد و زیر تانک دشمن می رود تا پیر جماران او را رهبر خود بخواند. گاهی نیز در پشت میز مدرسه اخلاق و تهذیب آینده نگری را سرلوحه کارش قرار می دهد تا با کسب مدارج علمی از وابستگی کشورش جلوگیری کند.
امروز قلب هر ایرانی آمال از غم و اندوه شکستن حرمت حریم حرم احمد بن موسی الرضا (ع) است و صدای ناله آرتین و چادر و خونین زنان حرم که برای ادای فریضه نماز اول وقت در حرم امن قدم نهاده بودند دل هر آزاده ای را به لرزه در می آورد. بسیج است که فریاد «انا المجرمون منتقمون» تسکین دهنده و شفابخش آلام مردم است. بسیج آماده تر، مقاوم تر و با صلابت تر از دیروز پای آرمان‌های نظام و انقلاب و ولایت مانده است.

بنده برخود واجب می دانم این سالروز ارزشمند را به همه دانش آموزان و فرهنگیان عزیز تبریک عرض کنم و از خداوند متعال پیشرفت و سربلندی را برای همه جویندگان علم و معرفت در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار