ورزش و تربیت‌بدنی از مولفه‌های سلامت و تندرستی جامعه است

بوشهر (پانا) - بخشدار مرکزی شهرستان بوشهرگفت ورزش و تربیت‌بدنی از مولفه‌های سلامت و تندرستی جامعه است. مسابقه‌های ورزشی جام پرچم فرصتی برای روستاییان فراهم می‌کند تا ضمن رقابت سالم به نشاط و تندرستی دست یابند. 

کد مطلب: ۱۳۱۷۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ورزش و تربیت‌بدنی از مولفه‌های سلامت و تندرستی جامعه است

عارف علوی‌تبار در نشست با سرپرست هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بوشهر اظهار کرد: در روستاها استعدادهای درخشانی وجود دارد که با دانش و مهارت‌های حرفه‌ای ورزشی و برگزاری مسابقه‌های ورزشی می‌توان ظرفیت‌سازی کرد.

علوی تبار گفت: ورزش و تربیت بدنی از مولفه های سلامت و تندرستی جامعه است. مسابقه های ورزشی جام پرچم فرصتی برای روستاییان فراهم می کند تا ضمن رقابت سالم به نشاط و تندرستی دست یابند.

بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر بیان کرد: ورزش بر آمادگی جسمانی و روانی از دوره های کودکی تا بزرگسالی می افزاید. ورزش روستایی و بازی های بومی محلی موجب تعامل اجتماعی می شود.

علوی تبار گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده، دهیاران با همکاری شوراهای اسلامی روستا به برگزاری مسابقه‌های جام پرچم اقدام می کنند.

عبدالحسین صادقی، سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر اظهار کرد: در روستاها استعدادهای بسیاری وجود دارد. توسعه ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و انتقال ارزش های فرهنگی به نسل آینده از اولویت ها است.

صادقی خاطرنشان کرد: مسابقات جام پرجم بزودی در روستاها شروع می شود، اما برای دریافت لباس ورزشی هر یک از تیم‌ها باید مدارک مورد نیاز تکمیل شود.

صادقی تاکید کرد: آخرین مهلت تکمیل مدارک تیم های ورزشی جام پرجم روز سه شنبه سوم آبان 1401 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار