معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

احداث ۵ قطعه زمین چمن مصنوعی در مدارس ملارد به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از احداث زمین چمن مصنوعی ویژه ۵‌ آموزشگاه ‌در راستای طرح ملی شهید‌سلیمانی، به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی در این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
احداث  ۵ قطعه زمین چمن مصنوعی  در  مدارس ملارد به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، ضمن قدردانی از زحمات بخشداری‌ها، شهرداری‌، دهیاری و شورای شهر، در تشریح این خبر، بیان کرد: در راستای طرح ملی شهید سلیمانی‌ و طی هفته تربیت‌بدنی، ۵ قطعه زمین چمن مصنوعی با ابعاد ۳۲*۱۷ در مدارس مزرعه دختران، هدف، عابدینی خرم، امت و علامه حلی در حال احداث است.

وی اذعان داشت: هزینه این امر، از سوی معاونت تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تأمین شده و زیرسازی چمن مصنوعی مدارس با همیاری مسئولان مدارس، شوراها و نهادهای محلی انجام می‌شود.

این مقام مسئول افزود: این فعالیت‌ها در هفته تربیت‌بدنی، از قوت بیشتری برخوردار شده و ان‌شالله به‌زودی این زمین‌ها قابل بهره‌برداری خواهد بود و عاملی مطمئن برای ایجاد نشاط و شادابی در دانش‌آموزان و کاهش فقر حرکتی در آن‌ها می‌شود.

وی ضمن اشاره به آثار مثبت فعالیت‌های بدنی و ورزش در سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان تأکید کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان بالادستی و با تأمین اعتبارات، چنین اتفاقات مثبتی بیشتر در مدارس اتفاق بیفتد و از طریق گامی بزرگ در راستای کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی برداشته شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار