مدیرآموزش و پرورش فلاورجان:

سلامتی و امنیت؛ دو نعمت مهمی که انسان ارزش آن را نمی‌داند

فلاورجان (پانا) - مدیرآموزش و پرورش فلاورجان عنوان کرد سلامتی و امنیت؛ دو نعمت مهمی است که انسان تا زمانی‌که آن‌ها را ازدست نداده، ارزش آن را نمی‌داند.

کد مطلب: ۱۳۱۵۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سلامتی و امنیت؛ دو نعمت مهمی که انسان ارزش آن را نمی‌داند

حسینعلی امینی، مدیرآموزش و پرورش فلاورجان در مراسم تجلیل از پرسنل نیروی انتظامی که در دبیرستان دخترانه شهدای غواص برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با توجه به حدیث معروف النعمتان مجهولتان الصّحّه و الأمان عنوان کرد: دو نعمت مهم است که انسان ارزش آن را نمی‌داند. یکی سلامتی و دیگری امنیت است و حقیقتاً انگشت اشاره‌ای است به یک امر اساسی و حیاتی، هم سلامت، هم امنیت در شمار نعمت‌های بزرگی است که انسان تا از آن نعمت‌ها محروم نباشد، اهمیت و ارزش آن را نمی‌فهمد.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی، دشمنان نظام با تحقیرهای متوالی نظام اسلامی مواجه شده اند، افزود: دشمنان امروز سعی دارند با خرابکاری‌ها اقتدار و امنیت ایران عزیز را زیر سوال ببرند که با رهبری مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت بصیر ایران این نقشه همچون دیگر نقشه های آنان خنثی شد و امروز امنیت در سراسر کشور برقرار شده است.

مدیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیروی انتظامی به تعبیر رهبر انقلاب مظهر عزت و اقتدار ملی است، خاطرنشان کرد: اولویت امروز در همه جوامع نظم و امنیت است و امروز در نقاط مختلف کشور و در مرزها پلیس از امنیت مردم از جان و دل محافظت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار